Search

Hisense in nogometni klub Paris Saint-Germain vstopata v drugo leto globalnega partnerstva

Hisense, vodilno podjetje na področju potrošniške elektronike in gospodinjskih aparatov, z navdušenjem vstopa v drugo leto globalnega partnerstva z me...

Hisense, vodilno podjetje na področju potrošniške elektronike in gospodinjskih aparatov, z navdušenjem vstopa v drugo leto globalnega partnerstva z mednarodno priznanim nogometnim klubom Paris Saint-Germain, ki ima za sabo več kot uspešno sezono na igrišču. Močni zasedbi so se pridružili novi velemojstri nogometne igre Lionel "Leo" Messi, Gianluigi Donnarumma, Sergio Ramos, Georginio Wijnaldum in Achraf Hakimi, klubu pa ostaja zvest tudi Neymar mlajši, tako da se Hisense že veseli dodatne krepitve sodelovanja s pariškim klubom.

Candy Pang, generalna direktorica za globalni marketing pri Hisense, je ob tem povedala: »Veseli nas, da smo vstopili v drugo leto partnerstva z enim najuspešnejših in najhitreje rastočih nogometnih klubov na svetu, Paris Saint-Germain. Po uspešnem prvem letu bomo skupaj s klubom še naprej gradili naše skupne vrednote in utrjevali naše partnerstvo, in sicer z namenom, da bi ustvarili najboljšo izkušnjo gledanja tekem iz domačega naslanjača, tako za Paris Saint-Germain kot za nogometne navdušence. Z navijači, ki se vračajo na stadion Parc de Princes in novo, še močnejšo zasedbo, je pred nami še bolj vznemirljiva sezona.«

Marc Armstrong, glavni direktor za sponzorstva pri Paris Saint-Germain, ob tem dodaja: »Prvo leto partnerstva med Hisense in Paris Saint-Germain je bilo nadvse uspešno. Skozi inovativno kampanjo »Podrobnosti ustvarijo razliko« je Hisense s pomočjo naših igralcev gledalcem na zanimiv način predstavil svoje izdelke in značilnosti znamke. Veselimo se, da bomo v prihajajočem letu še utrjevali naše partnerstvo in videli nove Hisensove kampanje.«

Ob začetku drugega leta partnerstva bo Hisense nogometnemu klubu predal širok nabor inovativnih izdelkov, obenem pa bo v posebnem produktnem kotičku na stadionu Parc des Princes nogometnim navdušencem omogočil, da se pobliže spoznajo z njihovimi izdelki. Hisense bo v okviru partnerstva nadaljeval s promocijo inovativne tehnologije, poleg tega pa bo navijačem še naprej zagotavljal najboljšo izkušnjo gledanja tekem od doma.

Znamki Hisense je prvo leto partnerstva s pariškim nogometnim velikanom prineslo veliko rast prodaje in dvig prepoznavnosti blagovne znamke. Prva skupna kampanja, »Podrobnosti ustvarijo razliko«, v kateri so nastopili zvezdniki moštva, tj. Neymar mlajši, Keylor Navas, Ángel Di María, Ander Herrera in Presnel Kimpembe, je imela velik odmev na družbenih in digitalnih kanalih. Na ključnem trgu, Hisense Francija, so od začetka partnerstva avgusta 2020 do zaključka sezone maja letos zabeležili 101 % več prihodka v primerjavi z letom poprej. Tudi v Južni Ameriki, kjer je nogometni klub Paris Saint-Germain izjemno priljubljen, saj tam igrajo številni zvezdniki s tega kontinenta, je partnerstvo s pariškim nogometnim velikanom močno pripomoglo k rasti prodaje blagovne znamke Hisense.

Hisense še naprej podpira tudi številne druge velike športne dogodke po svetu, med drugim svetovno prvenstvo v nogometu FIFA 2022, s katerim so partnerstvo sklenili pred kratkim, bil pa je tudi ponosni sponzor evropskega nogometnega prvenstva UEFA EURO 2020 in UEFA Finale lige prvakov. S tovrstnimi sponzorstvi Hisense utrjuje svojo prisotnost na globalnem trgu, kjer izvaža svoje izdelke v več kot 160 državah in regijah.

Sponzorstvo nedavno zaključenega evropskega nogometnega prvenstva in globalno partnerstvo z enim najprestižnejših nogometnih klubov na svetu pa ima zelo pozitiven vpliv tudi na slovenski trg. Na ta način namreč domači uporabniki spoznavajo prednosti in dodano vrednost, ki jo prinaša vpetost blagovne znamke Gorenje v globalno prisotno multinacionalko, obenem pa se povečuje tudi njihovo zaupanje v izdelke Hisense.

Več novic

Družba

Novosti s Cankarjeve: Središče mesta ostaja odprto, dostop do ponudnikov znova lažji #video

Mestno središče ostaja odprto in dostopno tudi v času prenove. Gradbišče v središču mesta sicer zahteva korak ali dva več za dostop do nekaterih ponudnikov, ki vabijo, da jih obiščete...
Obvestila

Obvestilo o prekinitvi dobave toplotne energije na območju KS Gorica

Na območju Gorice bo v četrtek prišlo do prekinitve toplotne energije....
Družba

Obisk Vlade RS: Vladna ekipa obiskala tudi Šolski center Velenje

Vladna ekipa je včeraj obiskala Savinjsko-šaleško regijo, ob obisku pa je precej časa preživela v Velenju, kjer je pozornost med drugim namenila tudi izobraževanju, regionalnemu razvoju in dostopnosti....
Kultura

Dan reformacije kot spomin na prve slovenske tiskane knjige

V Sloveniji od leta 1992 praznujemo 31. oktober kot dan reformacije. Praznik in dela prost dan je posvečen verskemu, družbenopolitičnemu in kulturnemu gibanju v 16. stoletju, ki je med drugim...

OBVESTILA

Obvestila

V četrtek bo na območju KS Gorica prekinjena dobava toplotne energije

Komunalno podjetje Velenje obvešča uporabnike, da bo na področju KS Gorica v Velenju v četrtek, 6. novembra, med 8. in 22. uro prekinjena dobava toplotne energije zaradi vzdrževalnih del na...
Obvestila

Oglasile so se sirene javnega alarmiranja: Gre za meddruštveno gasilsko vajo

Okoli 18. ure so se v Velenju in Šoštanju oglasile sirene javnega alarmiranja....
Obvestila

Obvestilo o moteni dobavi pitne vode – Podkraj pri Velenju in Andraž nad Polzelo

Komunalno podjetje Velenje obvešča uporabnike naselja Andraž nad Polzelo v Občini Polzela ter uporabnike naselja Podkraj pri Velenju v Mestni občini Velenje, da bo v torek, 4. novembra, med 8....
Obvestila

Muzej Velenje odprt tudi med prazniki

Muzej Velenje in njegove enote bodo odprte tudi med prazniki....

Zadnje osmrtnice

Slavica Kortnik

Janez Pušnik

Zvonko Burjak