Ukrepi v Gorenju že kažejo rezultate: povečana naročila, junij prvi dobičkonosni mesec

"V zadnjih tednih smo v Gorenju pridobili večje število naročil za avgust, september in oktober. Povečana naročila so dobra novica za podjetje in njegove zaposlene in so rezultat številnih pravočasnih ukrepov, ki jih je vodstvo sprejelo za okrepitev poslovanja, za prilagajanje razmeram, ki so posledica pandemije koronavirusa ter za  izboljšanje poslovnih rezultatov. Vsi ti ukrepi so prinesli pozitiven preobrat, saj je bil junij prvi dobičkonosni mesec v tem letu," sporočajo iz Gorenja.

Kljub temu poslovni rezultat ob polletju ostaja negativen, prav tako razmere na trgih še naprej ostajajo negotove in nestabilne, tako zaradi ekonomskih posledic pandemije Covid-19, kot zaradi njenega drugega vala. Ne podjetje in ne širše poslovno okolje doslej še nikoli nista bila soočena s tako nepredvidljivimi in hitro spremenljivimi okoliščinami, katerih trajanja ni mogoče napovedati. Zato mora podjetje še naprej izvajati vse ukrepe za krepitev poslovanja ter se tudi v prihodnje hitro odzivati na spremembe v poslovnem okolju.

Vodstvo Hisense Gorenje se je zato odločilo, da bodo zaradi spremenjenih poslovnih okoliščin v proizvodnem podjetju Gorenje, d. o. o., za izboljšanje delovne učinkovitosti uporabili mehke metode.

Skupina Hisense Europe je konec aprila letos zaradi močnega padca naročil in prihodkov sprejela vrsto kriznih ukrepov za ublažitev izpada prihodkov, vključno z namero razreševanja presežnih delavcev v štirih družbah v Sloveniji. V preteklih dveh mesecih je bilo vodstvo družbe Hisense Gorenje tako osredotočeno na povečanje prodaje, pospešek spletne prodaje in e-poslovanja, v podjetju tudi spreminjajo poslovne modele, zmanjšujejo stroške in še naprej povečujejo proizvodno učinkovitost.

Ob tem pa dodajajo: "Vse te operativne spremembe so nujne za dolgoročno preživetje družbe ter zagotavljanje delovnih mest v sedanjih nepredvidljivih in povsem novih okoliščinah, povezanih s koronavirusom, s katerimi se spopada gospodarstvo na globalni ravni. V družbi smo odločeni, da bomo pozitivni trend iz junija ohranili tudi v prihodnjih mesecih, tako da bomo nadaljevali s pravimi ukrepi: osredotočanjem na kupce, prave izdelke in poslovno odličnost."

Komentiraj