Pravilno izbrana poslovna darila imajo lahko močan vpliv na vaše marketinške in prodajne cilje, hkrati pa lahko pripomorejo k vzpostavitvi in ohranjanju odnosov s strankami, poslovnimi partnerji in zaposlenimi. Če so pravilno izbrana pa imajo številne prednosti.
1. Podpora marketinškim in prodajnim ciljem
Poslovna darila lahko učinkovito podprejo vaše marketinške in prodajne cilje. Na primer, darila z vašim logotipom ali imenom blagovne znamke lahko povečajo prepoznavnost podjetja in omogočijo vašemu podjetju, da izstopa med konkurenco.
Če izberete darila, ki so povezana z vašim poslom, lahko celo pospešite prodajo, saj bodo stranke bolj naklonjene sodelovanju s podjetjem, ki se izkaže s pozornostjo.
2. Izboljšanje odnosov s strankami
Prilagojena poslovna darila so odličen način, da izrazite svojo zahvalo in skrb za svoje stranke, poslovne partnerje in zaposlene. Če darilo izberete premišljeno glede na interese in potrebe prejemnika, lahko okrepite vaš odnos in povečate zvestobo.
Prilagojeno darilo, ki kaže na to, da ste se res potrudili, bo strankam in poslovnim partnerjem dalo občutek, da cenite sodelovanje z njimi.
3. Povečanje prepoznavnosti blagovne znamke
Poslovna darila lahko pripomorejo k povečanju prepoznavnosti vaše blagovne znamke. Pametno izbrana darila, ki so praktična in uporabna v vsakdanjem življenju prejemnika, lahko poskrbijo, da se vaša blagovna znamka redno pojavlja v njihovem okolju.
Če so stranke zadovoljne s prejetim darilom, se povečuje njihovo zaupanje v vašo blagovno znamko. To lahko poveča prepoznavnost vašega podjetja in spodbudi ponovne nakupe.
Kot primer lahko navedemo podjetje, ki je ob lansiranju novega izdelka svojim strankam poslalo inovativno darilo v obliki interaktivnega spletnega vodiča, ki je strankam pomagal bolje razumeti uporabnost izdelka. Ta gesta ni le okrepila odnosov s strankami, temveč je tudi povečala prodajo novega izdelka.
4. Inovativnost in izstopanje
Pri izbiri poslovnih daril je ključnega pomena, da izstopate iz množice in pritegnete pozornost prejemnikov. Inovativna darila ali tista, ki imajo visoko dodano vrednost, lahko poskrbijo, da si bodo vaše podjetje zapomnili.
Če so darila kakovostna in uporabna, jih bodo stranke uporabljale dlje časa. To povečuje prepoznavnost in ustvarja nove poslovne priložnosti.
V nadaljevanju podajamo nekaj nasvetov in idej, kako lahko poslovna darila uporabite za rast vašega podjetja.
1. Izkoristite sejme in dogodke za mreženje in pridobivanje novih strank
Sejmi in poslovni dogodki so odlična priložnost za predstavitev podjetja in iskanje novih strank. Če želite izstopati in hkrati poskrbeti, da si vas bodo obiskovalci zapomnili, uporabite poslovna darila, kot so kemični svinčniki, promocijske vrečke, obeski, ovratni trakovi, antistresne žoge in drugi promocijski izdelki z vašim logotipom.
2. Z nagradno igro do novih kontaktov
Nagradne igre so odličen način za pridobivanje novih sledilcev na družbenih omrežjih in s tem pridobivanje kontaktov potencialnih kupcev. Za nagrado lahko ponudite različne promocijske izdelke, kot so obeski, USB ključki, dežniki in stekleničke.
3. Donacije
Podprite društva in humanitarne organizacije, tako da jim donirate poslovna darila in promocijski material z vašim logotipom.
4. Darila v zahvalo
Uporabite poslovna darila kot gesto zahvale do vaših strank, kar lahko pripomore k njihovi zvestobi in dojemanju vaše blagovne znamke. Lahko pa izkoristite priložnost in podarite izvirno darilo kot del marketinške akcije.
Ob koncu leta lahko svojim najbolj zvestim strankam podarite personalizirane koledarje z njihovimi imeni in podatki podjetja. Ta pristop bo okrepil odnose s strankami in jih spodbudil k ponovnemu sodelovanju v prihodnosti.
5. Naj se zaposleni počutijo cenjeni
Poskrbite, da bodo zaposleni čutili pripadnost ekipi in jim pripravite paket daril s promocijskimi izdelki, ki jih bodo lahko koristili tudi izven podjetja. V poletnem času jim lahko podarite brisače za na plažo in bidon oziroma flaška za vodo z vašim logotipom. Tako bodo širili prepoznavnost vaše blagovne znamke tudi, ko bodo sicer z mislimi stran od službe.
6. Drobna pozornost za vsako stranko
K vsakemu naročilu dodajte manjše poslovno darilo, kot znak pozornosti. Kupci si bodo vašo gesto zapomnili in vas še z večjim veseljem priporočili prijateljem.
Če imate na primer spletno trgovino s kozmetičnimi izdelki, lahko stranki podarite manjšo kremo ali parfumček, to bo okrepilo zvestobo in ustvarilo pozitivno izkušnjo.
7. Izkoristite dogodke
Ko se v vaši bližini odvija športni ali kulturni dogodek izkoristite priložnost in med obiskovalce razdelite promocijska darila. Na kulturnem dogodku bi lahko delili kemične svinčnike z vašim logotipom, na športnem dogodku pa bidone za vodo in dežnike.
Ne glede na priložnost, da izkoristite poslovna darila za vašo promocijo, je pomembno, da darilo izberete pravilno. Res, da so ljudje vedno veseli manjše pozornosti in daril, a zagotovo ne bo enakega učinka, če ne dosežejo pravih ljudi. Na športnem dogodku verjetno ne boste delili svinčnikov, šolarjem pa ne kozarce za vino.
Darila morajo biti izbrana premišljeno. Spodaj navajamo nekaj nasvetov pri izbiri poslovnih daril:
- razmislite o interesih in potrebah prejemnika,
- izberite praktična in uporabna darila,
- personalizirajte darila po meri prejemnika,
- bodite inovativni in izstopajte iz množice.
Poslovna darila so lahko izjemno učinkovito orodje za rast in krepitev vašega podjetja. Pravilno izbrana darila lahko podprejo marketinške in prodajne cilje, krepijo odnose s strankami, poslovnimi partnerji in zaposlenimi ter povečajo prepoznavnost blagovne znamke. Pomembno pa je, da pri izbiri daril sledite ciljem in vrednotam vašega podjetja ter se osredotočite na kakovost, personalizacijo in inovativnost.