V kolikor ste zamudili vtise s prejšnjega predavanja in vas podrobneje zanima o največjem podjetniškem programu širom naše okolice, t.i. Podjetniški trampolin, preberite Vtisi Velenjcan.si na Podjetniškem trampolinu 2018 #02.
Zdaj, ko so nas obdelali že trije predavatelji, vsak s svojim slogom in tematiko, se počutim veliko bolj samozavestno in sproščeno, a z ekipo nas čaka še ogromno "pametnega" dela, v kolikor želimo stvari premakniti do želenega. V kakršnemkoli procesu že, bi se vsi morali zavedati trenutnega položaja in se predvsem veseliti dela, ki je pred nami, saj nas le to gradi. Strah bi nas moralo biti popolnosti, saj takrat ne bi imeli nič več za postoriti; popraviti ali razviti. Vsakdo in vsak proces nosi napake, za katere je prav, da si jih priznamo, saj jih drugače ne moremo popraviti in le tako se učimo in rastemo, torej smo po neki logiki, skozi življenje, le reševalci težav (en. problem solvers). Kdor se jih veseli in se z njimi pravilno sooča, je zmagovalec. Enostavno se najboljše obeta najprilagodljivejšemu, in ne najmočnejšemu ali najpametnejšemu. Zato s konkurenco ni vredno tekmovati, ampak biti le izjemno kreativen in zbran pri svoji stvari, neobremenjen od zunanjih dejavnikov. Tako uči tudi knjiga Umetnost vojne (Sun Tzu). Naj vas naslov ne zavede, Kitajska že vrsto let uporablja te metode in na ta način brez vojne osvaja svet.
Kako napisati dobro prodajno zgodbo
Na predavanju smo spoznali, kako povedati ali napisati dobro prodajno zgodbo, strukturo in zaporedje le te. Mogoče se sliši enostavno, a za tem stoji cela znanost. Nikakor ne gre za to, kako prelisičiti kupca, saj si tega kot podjetje ali človek, ki razmišlja vsaj malo dolgoročno, nikakor ne želimo. Gre zgolj za to, kako v najkrajšem možnem času pogovora s potencialnim kupcem, zajeti vse potrebne segmente dobre zgodbe v pravem zaporedju, da bi v tem hitrem svetu pridobili njegovo pozornost in mu na podlagi tega uprizorili vrednost našega produkta in s tem priložnost, ki odgovarja na njegovo težavo. Takšno tehniko lahko implementiramo tudi v vsakdanjo komunikacijo in jo s tem tudi okrepimo; biti kratek in jedrnat.
Žal je predavanje bilo tako dobro, da mi niti na misel ni prišlo, da bi naredil kakšno svežo fotografijo. Predaval je Goran Tomšič. Lep pozdrav do naslednjič.