Podajajo pojasnilo, zakaj se novinarske konference in protestnega shoda ne bosta udeležila, čeprav v Komunalnem podjetju Velenje povsem razumejo nejevoljo in stiske, ki jih pri številnih odjemalcih povzročajo višji zneski na računih za ogrevanje. V njihovem podjetju veš čas vodijo vse aktivnosti, da bi bili stroški ogrevanja za uporabnike čim nižji.
Direktor Komunalnega podjetja Velenje mag. Gašper Škarja in tehnični direktor Komunalnega podjetja Velenje Janez Ramšak se novinarske konference in protestnega shoda Ljudske iniciative Velenje ne bosta udeležila, saj ocenjujejo, da dogodka nista prava priložnost za konstruktiven dialog ter iskanje odgovorov na resna in zahtevna vprašanja.
V Komunalnem podjetju Velenje delujejo odprto in transparentno. Vse informacije o njihovem delu in poslovanju so javno dostopne, redno pa jih s pomočjo različnih komunikacijskih kanalov tudi podrobneje predstavljajo in razlagajo. Uporabnike njihovih storitev redno obveščajo o oblikovanju cen storitev in jih seznanjajo z vsemi dejavniki, ki lahko vplivajo na zneske na položnicah. Prav tako so vedno dostopni za telefonske informacije, za pisna pojasnila in tudi na sedežu podjetja.
Direktor Komunalnega podjetja Velenje mag. Gašper Škarja je 29. junija 2023 na pogovor povabil tudi predstavnika Ljudske iniciative Velenje, gospoda Asmirja Bečarevića in gospo Saro Bajec. V prostorih podjetja jima je podal odgovore in pojasnila na vsa njuna vprašanja, dan po srečanju pa smo Ljudski iniciativi Velenje po elektronski pošti poslali še dodatne obrazložitve in gradivo. Na srečanju predstavnikov Ljudske iniciative Velenje z direktorjem Komunalnega podjetja Velenje je bilo dogovorjeno, da bo ljudska iniciativa oblikovala predloge in stališča, ki bi jih nato v sodelovanju predstavili resornim ministrstvom in Holdingu Slovenske elektrarne. Do tega ni prišlo, saj se ljudska iniciativa dogovora ni držala. Prav tako ni nikoli več stopila v stik z njimi; vse do konca prejšnjega tedna, ko so prejeli vabilo na protestni shod.
Iz objav, pod katere je podpisana Ljudska iniciativa Velenje, je razvidno, da gre za populizem in zavajanje, s katerima je zlorabljena stiska socialno šibkejših uporabnikov komunalnih storitev. Pri tovrstnih manifestacijah seveda ne nameravajo sodelovati.
V Komunalnem podjetju Velenje se zelo dobro zavedajo, da so kot javno podjetje v službi vseh uporabnikov in delujemo izključno v interesu vseh uporabnikov. Dejstvo je, da so v zadnjih letih z racionalizacijo poslovanja in z večjimi prihodki, ustvarjenimi na trgu, v precejšnji meri uspeli zajeziti posledice hitrega višanja stroškov za energente, material in zunanje storitve na cene njihovih storitev za končne uporabnike.
Skupaj z občinami Velenje, Šoštanj in Šmartno ob Paki, ki so ustanoviteljice našega podjetja, si prizadevajo za številne izboljšave in spremembe, ki prinašajo boljše izkoristke in prihranke. Še posebej intenzivno se posvečajo preobrazbi daljinskega ogrevanja, s katero bodo ohranili in še izboljšali zanesljivost oskrbe s toploto ter zmanjšali negativne vplive sprememb na energetskem trgu na ceno toplotne energije. Prehod na rabo obnovljivih virov energije, ki ga pripravljajo, je njihova družbena in okoljska zaveza.
Distribucijsko omrežje, ki poleg toplovoda obsega tudi vodovod in kanalizacijo, bodo lahko uspešno, učinkovito in pravočasno prenovili le ob razumevanju in spoštljivem dialogu med uporabniki in odločevalci v lokalnih skupnostih in na državni ravni.
Ne glede na to, da se direktor in tehnični direktor Komunalnega podjetja Velenje današnje novinarske konference in za sredo napovedanega protestnega shoda ne bosta udeležila, bodo delovanje Ljudske iniciative Velenje spremljali in se nanj po potrebi tudi odzvali. Vsa podrobna pojasnila uporabnikom bodo v nadaljevanju objavili na njihovi spletni strani in na socialnih omrežjih.
Danes so predstavnike Ljudske iniciative Velenje ponovno povabili tudi na sestanek v njihovo podjetje, prav tako pa želijo vse uporabnike storitev Komunalnega podjetja Velenje ponovno pozvati, da se za vse informacije in pojasnila o strukturi cen za storitve, o porabi vode in toplotne energije na posameznih odjemnih mestih, o načinu izračuna zneska na položnicah in o razlogih za višino tega zneska, obrnejo na njih ter jih pokličejo po telefonu na številko 03 89 61 100 ali jim pišejo na elektronski naslov kpv@kp-velenje.si.
Vir: Komunalno podjetje Velenje
One Response
bla bla kakšno nakladanje. vabijo saro pa asmirja na samo da bi ju malo “ošteli” ane.
transparentno odprto javnosti pajade. priznajte da delate samo za svoje žepe in žepe prisklednikov!!!!
plin je zelo pocen!