Danes, 2. februarja 2023, je inštitut za tržne raziskave AVC Revo izdal mesečno poročilo o globalnem obsegu televizijskih pošiljk posameznih blagovnih znamk za leto 2022. Glede na poročilo je Hisense decembra 2022 z 2,326 milijona TV aparatov prehitel vse tekmece ter se prvič povzpel na prvo mesto na svetu.
Leta 2022 je Hisense po vsem svetu prodal 24,419 milijona TV aparatov, kar je predstavljalo 12,06% globalnega tržnega deleža in Hisense uvrščalo na drugo mesto v svetu. Tudi čezmorske pošiljke Hisense TV so se v letu 2022 povečale za 12,2 % na letni ravni. Povečanje količine je bilo še posebej pomembno v Evropi, na Japonskem in na trgih v razvoju.
Oglaševanje na svetovnem prvenstvu v nogometu uspešno
Med svetovnim prvenstvom v nogometu 2022 je bilo na vseh tekmah na obrobjih igrišča mogoče videti slogan »Hisense TV, številka 1 na Kitajskem in številka 2 na svetu. Zadnji podatki dokazujejo, da je Hisense s tem še okrepil tržno prepoznavnost s pomočjo športnega marketinga.
V kategoriji 65- in več palčnih zaslonov je Hisense prehitel rast industrije za trikrat, saj je v zadnjih 3 letih zrasel za 158%, medtem ko je industrija rasla za 59 %. V kategoriji 75 palcev je stopnja rasti v zadnjih 3 letih bila več kot 500%. Kar zadeva kakovost, je bil Hisense najhitreje rastoč v premijskem segmentu televizorjev nad 1000 dolarjev.
hisence leico televizorji
Družba • velenjcan
Obvestila • velenjcan
Gospodarstvo • velenjcan
Tvoje mnenje je zelo dobrodošlo! Komentar lahko oddaš spodaj!
Za polno uporabniško izkušnjo in analizo prometa, tudi Velenjcan uporablja spletne piškotke. Preberi več...