Svet se je včeraj med drugim seznanil z rezultati medijskega zakupa v kampanjah za sektor mleko, meso in sadje, ki so potekali med 1. septembrom in 20. novembrom lani v skupni vrednosti 383.000 evrov z DDV. Dotaknili so se tudi okvirnega programa promocije kmetijskih in živilskih proizvodov za proizvode z označbo “izbrana kakovost Slovenija” v letošnjem letu.
Kot so zapisali na ministrstvu za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, je načrtovan skupni natečaj za medijski zakup mleko, meso in sadje za jesen 2025, sodelovanje v oddaji Masterchef v sezoni pomlad 2025 za sektorje meso, mleko in sadje, sodelovanje z ambasadorji, promocija v projektu Teden restavracij pomlad in jesen 2025 ter izvedba promocijskega dogodka Dan izbrane kakovosti.
Predvidena višina sredstev, ki jih ministrstvo načrtuje za letos in vključuje prispevek sektorja in proračun, je za sektor mesa 702.500 tisoč evrov, sektor mleka 255.700 tisoč evrov in sektor sadja 150.000 tisoč evrov.
Člani sveta so na seji poudarili, da je bil od začetka promocije sheme “izbrana kakovost” jeseni 2016 do danes dosežen velik premik v samem prepoznavanju označbe, čemur pritrjujejo tudi javnomnenjske raziskave. V nadaljevanju pa je treba utrditi predvsem zaupanje v proizvode s to označbo, ocenjujejo.
Seje sveta, na kateri so za nadomestnega predsednika izvolili predsednika Kmetijsko gozdarske zbornice Slovenije Jožeta Podgorška, se je udeležila tudi državna sekretarka na kmetijskem ministrstvu Eva Knez.
Vir: STA