Kot je povedal izvršni podpredsednik uprave Hisense Europe Tomaž Korošec, so krepko rast prodaje v skupini, v kateri poleg bele tehnike izdelujejo tudi televizorje, dosegli v še vedno zahtevnih razmerah. Po Koroščevih besedah so rasli hitreje od tekmecev in so pri velikih gospodinjskih aparatih šesti največji igralec na trgu Evrope, pri televizorjih pa številka tri v Evropi.

V nekaterih državah – Sloveniji, Srbiji, na Poljskem in Hrvaškem – s svojo ponudbo dosegajo več kot 15-odstotni tržni delež.
Na večini trgov so sicer lani dosegli zastavljene rezultate. “Zelo dobre rezultate smo dosegli v Nemčiji, celotni vzhodni Evropi in tudi v Združenem kraljestvu.”
Ob rasti prihodkov so beležili znižanje stroškov materialov in energije. Ti so se ob koncu lanskega leta ustalili in so zdaj po Koroščevih besedah na nižji ravni kot konec 2023 ali v začetku 2024. So pa po drugi strani rasli stroški dela, ki so se lani glede na 2023 povečali za 12 odstotkov. Njihovo nadaljnjo rast pričakujejo tudi letos.
V tekočem letu sicer v splošnem gledano bistvenega povečanja povpraševanja porabnikov zaradi povečane negotovosti in tudi še vedno visokih obrestnih mer ne vidijo. So si pa vseeno za cilj zastavili nadaljnjo rast prihodkov, ki naj bi letos dosegli 4,6 milijarde evrov. Želijo doseči tudi 10-odstotni tržni delež v Evropi, kar bi bila rast za nekaj odstotnih točk.
Lanske rezultate so v Hisensu Europe danes predstavili na novinarski konferenci ob zagonu novih sončnih elektrarn v industrijskem parku Hisense Europe v Velenju. Nove sončne elektrarne s skupno močjo 4,4 megavata (MW) sodijo med večje projekte, ki jih skupina izvaja na področju trajnosti.
Hisense Europe ima v Sloveniji nekaj manj kot 6000 zaposlenih, od tega samo v Velenju okoli 3500. Celotna skupina Hisense Europe pa ima okoli 9700 zaposlenih.
Trenutne razmere so stabilne, je Korošec odgovoril na vprašanje glede kadrovskih zadev v podjetju. “Niti ne zaposlujemo preveč niti ne odpuščamo.” So pa napovedi za naprej previdne, predvsem zaradi grozeče recesije na številnih evropskih trgih in zmanjšanja vlaganj v nepremičnine.
Glede carinskih napovedi iz ZDA je Korošec dejal, da nobena takšna stvar ni dobra za nikogar. “Upajmo, da se bodo glave ohladile in da se bodo zadeve postavile na pravo mesto. Zaenkrat Evropa še ni prišla na vrsto, če lahko tako rečem. Če pa bo, se bo pa seveda tudi poznalo evropskemu gospodarstvu pri izvozu na ameriški trg. Za Hisense Europe ta trg ni povsem nepomemben, ni pa eden od največjih,” je sklenil.
Vir: STA