Zavod za turizem Šaleške doline je kot nosilec vodilne destinacije Šaleška dolina uspešno kandidiral na prvem prijavnem roku Javnega razpisa za sofinanciranje aktivnosti promocije turistične ponudbe vodilnih destinacij v Sloveniji za leto 2025, ki ga je aprila 2025 objavila Slovenska turistična organizacija. Na razpis je zavod prijavil projekt »Promocija Šaleške doline v letu 2025«.
Namen razpisa je krepitev promocije celovitih turističnih območij, ki jih pokrivajo vodilne destinacije, s poudarkom na spodbujanju trajnostnega turizma in digitalne preobrazbe turistične ponudbe. Projekt Zavoda za turizem Šaleške doline je bil prepoznan kot uspešen in bo sofinanciran v višini 80 odstotkov oz. 21.000,00 evrov (brez DDV).
Zavod za turizem Šaleške doline, ki skrbi za razvoj in promocijo turizma na območju Šaleške doline (Velenje – Šoštanj/Topolšica), bo v okviru projekta tudi v prihodnje izvajal aktivnosti za krepitev prepoznavnosti lokalne turistične ponudbe. Poseben poudarek bo namenjen:
- promociji trajnostno naravnane turistične ponudbe,
- digitalizaciji ter spodbujanju zelene in digitalne preobrazbe destinacije,
- nadgradnji spletne strani visitsaleska.si v skladu s celostno grafično podobo nove tržne znamke ŠALEŠKA,
- izvedbi digitalne kampanje za promocijo 5-zvezdičnih doživetij, nove blagovne znamke in širšemu ozaveščanju o destinaciji.
Komunikacijske aktivnosti bodo zasnovane okoli osrednjih tem destinacije: družini prijazna ponudba, doživetja v naravi ter lokalna kulinarika. Posebna pozornost bo namenjena družbenemu omrežju TikTok, kjer bodo na kanalu @VisitSaleska nadaljevali z ustvarjanjem pristnih in privlačnih video vsebin, ki odražajo edinstven utrip Šaleške doline.
Promocijske aktivnosti bodo v letu 2025 usmerjene na tri ključne trge:
- Slovenski trg: poudarek bo na oglaševanju prek družbenih omrežij ter v radijskih, televizijskih in tiskanih medijih zunaj regije.
- Srbski trg: sodelovanje z agencijo TU Magazin se bo nadaljevalo preko tiskanih in digitalnih vsebin, oglasov ter objav na družbenih omrežjih.
- Italijanski trg: v sodelovanju z agencijo Lovely Trips bo destinacija predstavljena z osredotočenostjo na kulturno in gastronomsko ponudbo, predvsem skozi PR vsebine, bloge in elektronske novice.
Poleg tega bo leto 2025 zaznamovalo tudi okrepljeno sodelovanje z destinacijama Koroška in Savinjska, s ciljem skupnih promocijskih aktivnosti ter razvoja produktov na področju kolesarskega turizma in trajnostnih doživetij.
Vir: Visit Šaleška