V okviru projekta Zavod izvaja digitalno kampanjo na kanalih Visit Saleska, s cilji povečanja prepoznavnosti destinacije, povečanja števila nočitev, pridobivanja novih obiskovalcev spletne strani www.visitsaleska.si, novih sledilcev na družbenih omrežjih Visit Saleska in novih naročnikov na e-novice.
Kot nosilec ene vodilne destinacije, Zavod za turizem Šaleške doline, je s projektom Promocija Šaleške doline v letu 2024 uspešno kandidiral na prvem prijavnem roku razpisa, ki ga je aprila 2024 objavila Slovenska turistična organizacija.
Namen razpisa je krepitev promocije vodilnih turističnih destinacij v Sloveniji, s poudarkom na trajnostnem turizmu in digitalni preobrazbi. Projekt je sofinanciran v višini 80 % oz. 21.000,00 EUR (brez DDV).

Promocijske aktivnosti temeljijo na glavnih komunikacijskih temah destinacije, s posebnim poudarkom na družbenem omrežju TikTok, kjer bodo nadgradili kanal @VisitSaleska z aktualnimi in atraktivnimi vsebinami.
Šaleška dolina se oglašuje na domačem, srbskem, italijanskem in nizozemskem trgu. Oglasi se prikazujejo na naših Facebook in Instagram straneh, drugih spletnih portalih ter na Googlu. Šaleška dolina se predstavlja kot družinam prijazna destinacija z veliko priložnostmi za preživljanje prostega časa v naravi.
V letošnjem letu nadaljujejo oglaševanje na srbskem trgu preko agencije TU Magazin. Oglašujejo v reviji, kjer je ciljna skupina jasno določena – osebe, ki jih zanimajo gostinstvo, hotelirstvo in turizem. Bralci so tudi poslovne osebe, ki iščejo nove destinacije in želijo doživeti nekaj novega. Oglaševanje v tej reviji bo povečalo prepoznavnost Šaleške doline na srbskem trgu, ki je eden pomembnejših. Na spletnem portalu TU Magazin destinacijo predstavljajo z članki, bannerji in v mesečnem newsletterju, prav tako pa tudi preko PR besedil in objav na njihovih družbenih omrežjih.
Med pomembnejše trge za Šaleško dolino spada tudi Italija. S pomočjo agencije Lovely Trips preko PR člankov, newsletterjev in blogov delijo zgodbe mestnega središča, bogate zgodovine, muzejskih ustanov, kulinarike in lokalnih turističnih kmetij, ter tako Italijane spoznavamo s čarobnim podeželjem Šaleške doline.
Uspešno so začeki tudi z oglaševalsko kampanjo na nizozemskem trgu preko portala Travel Diaries App, kjer širijo inspirativne vsebine o Šaleški dolini.
Razvili bodo tudi nov turistični produkt na Velenjski plaži, ki bo namenjen širši publiki, s poudarkom na vključujočem turizmu in turizmu za vse.
Šaleška dolina uspešno sledi viziji Slovenije kot zelene, butične destinacije za 5-zvezdična doživetja. Zavod za turizem Šaleške doline poudarja trajnostni razvoj turizma, kar dokazujemo tudi z doseženimi potovalnimi standardi Green&Safe ter znakom Safe Traveler. Velenje ponosno nosi tudi znak Slovenia Green Destination Gold.
Zavod za turizem Šaleške doline se zaveda, da sta promocija destinacije in ustvarjanje zanimivih vsebin ključnega pomena za nadaljnji razvoj turizma.

Vir: Zavod za turizem Šaleške doline