Na 22. mednarodnem festivalu Več znanja za več turizma, ki ga organizira Turistična zveza Slovenije, so dijaki in študenti iz Slovenije, Hrvaške, Bosne in Hercegovine, Srbije ter Italije predstavili inovativne turistične produkte na temo Tradicija v trendu.
Dijaki Šole za storitvene dejavnosti in študenti Višje strokovne šole Šolskega centra Velenje so v sodelovanju z Muzejem Velenje in Lončarstvom Bahor zasnovali turistični produkt Mastodontov glineni odtis. V skladu z aktualno strategijo razvoja in trženja turizma v MO Velenje in občini Šoštanj so oblikovali doživljajsko ponudbo, namenjeno predvsem najmlajšim obiskovalcem.
Program vključuje voden sprehod z ogledom razstave in najdišč mastodontovih ostankov, okušanje edinstvenih veganskih sladic in napitkov ter ustvarjalno delavnico oblikovanja iz gline.
Zelo motivirana ekipa mladih turističnih navdušencev je v močni konkurenci 27 ekip dosegla izjemen uspeh, saj je poleg zlatega priznanja za projektno nalogo, promocijski spot ter celostno podobo stojnice osvojila skupno 3. mesto.
Zmagovalno ekipo so sestavljali dijaki programa gastronomija in turizem Aja Krajnc, Ajša Pavšek in Lija Škarja ter študenti programa gostinstvo in turizem Mia Beriša, Patricija Podvratnik, Jasmina Smajlović in Ian Žvipelj. Njihovo delo in pripravo so z mentorstvom usmerjali Antonija Jakop, Anita Rudolf Pečnik in Marko Gams.
Vir: Visit Šaleška