Optimizacija spletnih strani je proces, s katerim podjetje vpliva na vidnost spletne strani v iskalniku. S pomočjo SEO optimizacije spletne strani lahko izboljšate vaše organske pozicije v Googlu. Takšne pozicije se na Googlu imenujejo tudi organski zadetki.
V nadaljevanju predstavimo prednosti, ki jih prinaša optimizacija spletnih strani. Kot ključno prednost v primerjavi z ostalimi kanali oglaševanja lahko zagotovo izpostavimo trajnost oz. dolgoročnost rezultatov opravljenega dela, saj ostanejo vidni tudi po zaključeni optimizaciji, poveča se obisk na spletni strani in posledično število povpraševanj po storitvi ali izdelku. Optimizacija spletnih strani se začne s pisanjem besedil in nadaljuje z gradnjo povezav na spletno stran. Gre za prav poseben postopek s ciljem, da se ustvari prijazna spletna stran za uporabnike spleta.
V nadaljevanju članka bomo na kratko predstavili točke, ki jih je potrebno upoštevati za uspešno optimizacijo spletnih strani. Od iskanja besed, ki so za vas pomembne, pa vse do povezav, ki vas ločijo od konkurence in vam dajejo trdna prva mesta.
Kaj vse zajema optimizacija spletnih strani (SEO) in na kaj pri samem procesu nimamo vpliva?
Verjetno veste, da Google svojih skrivnosti ne izdaja, zato si mora podjetje pomagati z uporabo najbolj razširjenih orodij za analizo spletnih strani in vodenje optimizacije. Analiza, ki je bila narejena na več kot 600.000 besednih zvezah in je zajemala tako besede z manjšim obsegom iskanja koz tudi z večjim, je ponudila zelo zanimive rezultate.
Na 4 najpomembnejše faktorje, ki vplivajo na pozicijo vaše spletne strani, pa je nemogoče imeti direkten vpliv.
Direkten obisk spletne strani
Pod prvo točko navajamo »direkten obisk spletne strani«. Najpomembnejši podatek, ki ga Google striktno upošteva, je število direktnih obiskovalcev določene spletne strani.
Na ta dejavnik s pomočjo spletne optimizacije ni mogoče vplivati, saj je v veliki meri odvisna od prepoznavnosti oziroma brenda vašega podjetja/storitve.
Čas na strani
Drugi izjemno pomemben faktor je čas, ki ga uporabniki preživijo na vaši spletni strani. Z optimizacijo spletne strani je na ta faktor mogoče delno vplivati. Boljše kot bodo informacije, ki jih boste ponudili uporabniku, več časa bo preživel na vaši spletni strani. Cilj je seveda ta, da bi uporabnik prebral celoten tekst na vaši spletni strani in tako na njej preživel čim več časa.
Število obiskanih podstrani
Kot tretji faktor, ki močno vpliva na pozicijo spletne strani, izpostavimo število obiskanih podstrani. Gre za število podstrani, ki jih bo uporabnik obiskal tekom surfanja po vaši spletni strani. Tudi na ta faktor z optimizacijo spletnih strani ni mogoče direktno vplivati. Kljub temu se lahko z ustrezno prilagojeno spletno stranjo uporabnika »prepriča«, da se premika po (vaši) spletni strani.
Bounce rate
Kot zadnjo točko navedemo še tako imenovani Bounce rate. To je podatek o številu tistih obiskovalcev (vaše) spletne strani, ki so obiskali zgolj eno stran in je izražen v %. Vedite, da nižji kot je odstotek, bolj uspešna bo spletna stran. Če imamo 60 % bounce rate-a, pomeni, da od 10 ljudi, ki obiščejo (vašo) spletno stran, le 4 kliknejo na katerokoli drugo podstran oziroma zavihek.
Če vse skupaj povzamemo, opazimo, da na uspešnost strani vplivajo: zunanje povezave, besedila na strani, on-site optimizacija in še nekateri drugi elementi.
Optimizacija spletnih strani je v nekaterih primerih tudi edina možna pot do vaših strank v iskalniku Google. Določene tematike zaradi Googlovih smernic ni možno oglaševati preko Google Ads-a. Ključnih besed kot je npr. BET365, Bet at home ali vino ne morete kupiti in oglaševati. Edina pot do vaših strank je v tem primeru možna zgolj z visokim uvrščanjem v iskalniku.
V kolikor bi tudi vaše podjetje potrebovalo SEO optimizacijo spletne strani, vam svetujemo, da kliknete na zgornji odebeljeni napis. Že v naslednjem trenutku se boste znašli na spletni strani podjetja Web Center, kjer opravljajo optimizacijo spletnih strani. Poleg tega ponujajo še druge storitve, in sicer: Google oglaševanje, Facebook oglaševanje in izdelavo spletnih strani. Za vse ostale informacije ali vprašanja so za vas dosegljivi preko telefonske številke +386 (0)41 201 730 ali elektronskega naslova: info@web-center.si.
Zaupajo jim uspešna slovenska podjetja, zato jim brez skrbi zaupajte tudi vi!