Anja Naraločnik, strastna marketingašica in ustanoviteljica podjetja AN idea in prva v Sloveniji, ki je pričela združevati praktične delavnice o marketingu z osebnostno rastjo. Sama je namreč zagovornica dobrih in kvalitetnih vsebin, do katerih lahko ustvarjalci na marketinškem področju pridejo tudi z delom na osebnostni rasti. »Seveda se moramo pri pisanju besedil ozirati na trg oziroma želje naših kupcev, ampak na koncu besede v objavah izvirajo iz nas samih, ustvarjalcev objav. Preko objav se prepozna naša iskrenost, naš namen. Tu se bodo začela podjetja razlikovati med sabo«, pravi.
Tokrat se ji je v Velenjskem inkubatorju, na povsem praktični delavnici o uporabi Facebooka za poslovne namene, pridružil priznan predavatelj, Samo Kramer. Magister ekonomskih znanosti, sedanji ravnatelj Osnovne šole Ljubno ob Savinji in raziskovalec področij HRM-ja, podjetništva, motivacije in osebnostne rasti posameznika. Udeležence je zmotiviral ter jim dal veliko za razmišljati s temo: »Moč pozitivnih misli, kot nevidna oblika komunikacije.«
Delavnice, na katere bi vsekakor moral biti pozoren vsak posameznik, ki si želi napredka na marketinškem področju.