V juniju je Hisense v Sloveniji dosegel pomemben mejnik: po številu prodanih televizij se je namreč povzpel na tretje mesto med vsemi blagovnimi znamkami, glede na trend pa bi lahko do konca leta postal celo druga najbolje prodajana blagovna znamka pametnih televizij pri nas.
Ekipi Gorenje Slovenija je z marketinškimi akcijami in dobro cenovno politiko v dobrem letu dni uspel preboj, ki je Hisense postavil na lokalni zemljevid. Obenem je vodilna skupina evropskih strokovnjakov združenja EISA (Expert Imaging and Sound Association), ki vključuje 60 vodilnih tehnoloških publikacij, spletnih mest in komentatorjev družbenih medijev iz 29 držav, Hisensovo televizijo U8GQ razglasila za najboljšo družinsko televizijo.
Še v začetku lanskega leta je imel Hisense v Sloveniji skoraj zanemarljiv tržni delež, medtem ko je v juniju ta dosegel že 12 odstotkov. To pomeni, da ima v Sloveniji že vsak osmi prodan televizor Hisensovo značko, delež pa se povečuje iz meseca v mesec.