Search

Hisense in nogometni klub Paris Saint-Germain vstopata v drugo leto globalnega partnerstva

Hisense, vodilno podjetje na področju potrošniške elektronike in gospodinjskih aparatov, z navdušenjem vstopa v drugo leto globalnega partnerstva z me...

Hisense, vodilno podjetje na področju potrošniške elektronike in gospodinjskih aparatov, z navdušenjem vstopa v drugo leto globalnega partnerstva z mednarodno priznanim nogometnim klubom Paris Saint-Germain, ki ima za sabo več kot uspešno sezono na igrišču. Močni zasedbi so se pridružili novi velemojstri nogometne igre Lionel "Leo" Messi, Gianluigi Donnarumma, Sergio Ramos, Georginio Wijnaldum in Achraf Hakimi, klubu pa ostaja zvest tudi Neymar mlajši, tako da se Hisense že veseli dodatne krepitve sodelovanja s pariškim klubom.

Candy Pang, generalna direktorica za globalni marketing pri Hisense, je ob tem povedala: »Veseli nas, da smo vstopili v drugo leto partnerstva z enim najuspešnejših in najhitreje rastočih nogometnih klubov na svetu, Paris Saint-Germain. Po uspešnem prvem letu bomo skupaj s klubom še naprej gradili naše skupne vrednote in utrjevali naše partnerstvo, in sicer z namenom, da bi ustvarili najboljšo izkušnjo gledanja tekem iz domačega naslanjača, tako za Paris Saint-Germain kot za nogometne navdušence. Z navijači, ki se vračajo na stadion Parc de Princes in novo, še močnejšo zasedbo, je pred nami še bolj vznemirljiva sezona.«

Marc Armstrong, glavni direktor za sponzorstva pri Paris Saint-Germain, ob tem dodaja: »Prvo leto partnerstva med Hisense in Paris Saint-Germain je bilo nadvse uspešno. Skozi inovativno kampanjo »Podrobnosti ustvarijo razliko« je Hisense s pomočjo naših igralcev gledalcem na zanimiv način predstavil svoje izdelke in značilnosti znamke. Veselimo se, da bomo v prihajajočem letu še utrjevali naše partnerstvo in videli nove Hisensove kampanje.«

Ob začetku drugega leta partnerstva bo Hisense nogometnemu klubu predal širok nabor inovativnih izdelkov, obenem pa bo v posebnem produktnem kotičku na stadionu Parc des Princes nogometnim navdušencem omogočil, da se pobliže spoznajo z njihovimi izdelki. Hisense bo v okviru partnerstva nadaljeval s promocijo inovativne tehnologije, poleg tega pa bo navijačem še naprej zagotavljal najboljšo izkušnjo gledanja tekem od doma.

Znamki Hisense je prvo leto partnerstva s pariškim nogometnim velikanom prineslo veliko rast prodaje in dvig prepoznavnosti blagovne znamke. Prva skupna kampanja, »Podrobnosti ustvarijo razliko«, v kateri so nastopili zvezdniki moštva, tj. Neymar mlajši, Keylor Navas, Ángel Di María, Ander Herrera in Presnel Kimpembe, je imela velik odmev na družbenih in digitalnih kanalih. Na ključnem trgu, Hisense Francija, so od začetka partnerstva avgusta 2020 do zaključka sezone maja letos zabeležili 101 % več prihodka v primerjavi z letom poprej. Tudi v Južni Ameriki, kjer je nogometni klub Paris Saint-Germain izjemno priljubljen, saj tam igrajo številni zvezdniki s tega kontinenta, je partnerstvo s pariškim nogometnim velikanom močno pripomoglo k rasti prodaje blagovne znamke Hisense.

Hisense še naprej podpira tudi številne druge velike športne dogodke po svetu, med drugim svetovno prvenstvo v nogometu FIFA 2022, s katerim so partnerstvo sklenili pred kratkim, bil pa je tudi ponosni sponzor evropskega nogometnega prvenstva UEFA EURO 2020 in UEFA Finale lige prvakov. S tovrstnimi sponzorstvi Hisense utrjuje svojo prisotnost na globalnem trgu, kjer izvaža svoje izdelke v več kot 160 državah in regijah.

Sponzorstvo nedavno zaključenega evropskega nogometnega prvenstva in globalno partnerstvo z enim najprestižnejših nogometnih klubov na svetu pa ima zelo pozitiven vpliv tudi na slovenski trg. Na ta način namreč domači uporabniki spoznavajo prednosti in dodano vrednost, ki jo prinaša vpetost blagovne znamke Gorenje v globalno prisotno multinacionalko, obenem pa se povečuje tudi njihovo zaupanje v izdelke Hisense.

Več novic

Družba

Začela se je kampanja Manj kupuješ, manj škoduješ

Več organizacij je začelo kampanjo z naslovom Manj kupuješ, manj škoduješ, s katero želijo spodbuditi odgovorne praznične odločitve ter podporo lokalnim pridelovalcem in slovenskemu kmetijstvu. S sporočilom, naj prazniki dišijo...
Družba

Ponoči bo dež tudi po nižinah večinoma prešel v sneg

Okoliške hribe je že pobelil sneg, snežna odeja je zjutraj pričakala tudi nekatere Korošce, v Velenju pa smo se zbudili v deževno jutro. Pošiljko snega lahko ponoči pričakujemo tudi drugod...
Gospodarstvo

Proračun v desetih mesecih z 910 milijonov evrov primanjkljaja

V državni proračun se je v prvih desetih mesecih po predhodnih podatkih steklo 11,9 milijarde evrov, kar je 3,1 odstotka več kot v enakem obdobju lani. Odhodki so se povečali...
Družba

V dvorcu Gutenbuchel bo danes zaživela Adventna pravljica

Dvorec Gutenbuchel je znova odet v čarobno adventno vzdušje. Slavnostno odprtje v praznično podobo odetega dvorca bo danes ob 17. uri....

OBVESTILA

Obvestila

Obvestilo o prekinitvi dobave toplotne energije in sanitarne tople vode

Komunalno podjetje Velenje obvešča vse končne uporabnike, da bo na območju KS Stara vas, KS Šmartno, MČ Velenje Desni breg ter MČ Velenje Levi breg – zahod v nedeljo, 7....
Obvestila

Previdno: Na križišču Tomšičeve, Koroške in Ceste Simona Blatnika ne deluje semafor

Mestna občina Velenje obvešča, da na križišču Tomšičeve ceste, Koroške ceste in Ceste Simona Blatnika ne deluje semafor....
Obvestila

Obiski na kardiološkem oddelku v SB Celje znova dovoljeni, a omejeni

Preklican je ukrep prepovedi obiska hospitaliziranih pacientov na Kardiološkem oddelku Splošne bolnišnice Celje....
Obvestila

Na celotnem območju Velenja in Šoštanja motena dobava toplotne energije

Komunalno podjetje Velenje obvešča vse končne uporabnike, da bo na celotnem območju Mestne občine Velenje in Občine Šoštanj danes, 2. decembra, do predvidoma 14.00 motena dobava toplotne energije zaradi zaustavitve...

Zadnje osmrtnice

Vida Škorjanc

Adela Fece

Ivana Štraus