V Gorenju, ki je nedavno postalo del skupine Hisense, so z današnjo predstavitvijo v Pekingu začeli s prodajo premijskih izdelkov lastne blagovne znamke na kitajskem trgu. S celovito ponudbo aparatov Gorenje tako tudi na kitajski trg prinaša vrhunsko oblikovanje ter filozofijo Life Simplified, ki predstavlja poenostavljeno uporabniško izkušnjo, s katero olajšuje življenja uporabnikov.
Družba Gorenje kot priznan evropski proizvajalec vstopa v 70. leto svojega poslovanja s pomembnim novim trgom, ki ga dodaja v bogat portfelj več kot 90 držav vsega sveta, v katerih so na voljo njihovi izdelki.
Danes so na Gorenjevem dogodku v Pekingu predstavili njihove premijske aparate za dom kitajskim kupcem, ponudnikom aparatov za dom ter novinarjem. Od danes so Gorenjevi gospodinjski aparati na voljo tudi pri izbranih prodajalcih na Kitajskem, ki se jim bodo do konca letošnjega leta pridružili številni novi.
Načrtujejo, da bo ponudba aparatov Gorenje popolna na večini prodajnih lokacij na Kitajskem v prvem četrtletju leta 2019.
Predsednik uprave Gorenja Franjo Bobinac je ob predstavitvi Gorenja v Pekingu dejal: »Gorenje je v svoji panogi prepoznano kot vodilno na področju oblikovanja, naše odlično, prepoznavno in uporabniku prijazno oblikovanje nas razlikuje od konkurence. Prepričani smo, da bo tako tudi na Kitajskem. Za Gorenje je vstop na kitajski trg izjemna priložnost za rast in krepitev globalne prisotnosti, čeprav je trg izjemno konkurenčen in zahteven. Pred kratkim smo postali del skupine Hisense, vodilnega proizvajalca na kitajskem trgu; pripravljeni smo na ta izziv in se veselimo, da bomo naše inovativne premijske izdelke predstavili kitajskim potrošnikom.«
Osredotočenost na oblikovanje in uporabniško izkušnjo
Inovativen pristop pri prevajanju najsodobnejših tehnologij v uporabniku prijazno izkušnjo odseva že v Gorenjevi identiteti in tradiciji. V Gorenju so bili namreč med prvimi proizvajalci na svetu, ki so ponudili aparate z upravljanjem na dotik, vodilni pri vključevanju stekla in TFT zaslonov v njihove aparate ter prvi, ki so v belo tehniko prinesli barve in tako tlakovali pot trendu barvnih aparatov, ki danes ključno zaznamuje ponudbo gospodinjskih aparatov po svetu.
V Gorenju pa so svoj unikaten pristop k oblikovanju še nadgradili. Kot prvi so gospodinjske aparate začeli snovati v sodelovanju s svetovno priznanimi oblikovalci, kot so Pininfarina, Karim Rashid, Philippe Starck in Ora ïto. V Gorenju to uspešno tradicijo soustvarjanja z oblikovalskimi gojimo že skoraj dve desetletji, Ora ïto pa je svoje dolgoletno sodelovanje z Gorenjem, katerega rezultat sta dve izjemno priljubljeni liniji Gorenje by Ora ïto, predstavil tudi na Gorenjevem dogodku v Pekingu.