Danes dopoldne, v ponedeljek, je v prostorih Mestne občine Slovenj Gradec potekal sestanek koordinacijskega odbora za spremljanje izgradnje 3. razvojne osi na Koroško (v nadaljevanju koordinacijski odbor) s predstavniki DARS-a, Ministrstva za infrastrukturo in projektanti trase Velenje–Slovenj Gradec, ki se ga je udeležil tudi podžupan Mestne občine Velenje Peter Dermol.
Na pobudo koordinacijskega odbora so predstavniki DARS-a in projektanti trase Velenje–Slovenj Gradec pripravili predlog možnih lokacij, na katerih bi ob normalnem teku dogodkov še v letošnjem letu lahko začeli z gradnjo – v Mestni občini Velenje bi začeli z gradnjo priključka Gaberke in viadukta Škalsko jezero, v Mestni občini Slovenj Gradec pa bi začeli z gradnjo priključka Podgorje. Za te tri odseke bo DARS vodil pospešene postopke za čim hitrejši začetek gradnje. Nemudoma bodo začeli s parcelacijo, speljali odkupe zemljišč, izvedli projektiranje in pridobili gradbeno dovoljenje.
Mestna občina Velenje poziva občanke in občane, da so aktivni pri čim hitrejši izvedbi postopkov za začetek gradnje 3. razvojne osi.
Podžupan Peter Dermol je po sestanku ocenil, da je bil storjen korak v pravo smer in dodal, da vse čaka veliko dela, tudi občine. Hkrati velenjska občina opozarja, da Velenju tretja razvojna os na odseku Velenje-Slovenj Grade ničesar ne pomeni, če ne bo nadaljevanja proti avtocestnemu križu.
"V Velenju smo zahtevali, da se kljub vloženi zahtevi za oceno ustavnosti in zakonitosti uredbe o državnem prostorskem načrtu za državno cesto od priključka Šentrupert na avtocesti A1 Šentilj–Koper do priključka Velenje jug, vzporedno vodijo vsi možni postopki za severni in južni del 3. razvojne osi hkrati oz. da se zagotovi istočasna gradnja obeh odsekov (odseka Velenje–Slovenj Gradec in Šentrupert–Velenje)," so zapisali na MOV.
Tudi na Koroškem so s predstavljenim zadovoljni, zato je mladinska iniciativa možni protest zamrznila.
Projekt 3. razvojna os je eden najtežjih doslej zgrajenih projektov v Sloveniji. Zaradi obsega dela pri projektiranju sodelujejo tudi strokovnjaki iz tujine, in sicer s Hrvaške in BiH, projektiranje pa je razdeljeno med skupno 22 podjetij. Celotna pogodba za projektiranje odseka Velenje-Slovenj Gradec je vredna dobrih 16 milijonov evrov, pri projektiranju pa sodeluje od 200 do 300 strokovnjakov.
Zgibanka o 3. razvojni osi TUKAJ.
Potek 3. razvojne osi VELENJE – SLOVENJ GRADEC:
Potek 3. razvojne osi VELENJE – ŠENTRUPERT: