Naš župan je faca in vizionar, ki si glede na izkazan profesionalizem v teh težkih časih, zasluži spoštovanje in podporo. A na malce plastične načine promocije Mestne občine Velenje se tu in tam nasmejim, pa ne ravno v negativnem smislu. Po novem je Mestna občina Velenje kot edina občina v Sloveniji, na predlog našega župana, aktivna tudi na novem socialnem omrežju TikTok, kjer algoritem prikazovanja objav še ni toliko izrabljen v primerjavi z algoritmom na Facebooku ali Instagramu, zato je trenutno na TikToku tudi lažje dosegati višjo gledanost. Ciljna skupina je predvsem fensi, mlajša generacija, ki v slogu vplivnežev med seboj deli kratko video vsebino, katera po neki šabloni sproža čustven odziv gledalca. Mestna občina Velenje je v tem času za svoje marketinške presežke na čelo ekipe postavila tudi novo atraktivno sodelavko Miss Earth Slovenia 2019 Charnée Bijön Bonno, ki za občino med drugim ureja tudi TikTok profil. Od prvega videa, ki je bil objavljen 16. februarja so nabrali že kar nekaj sto ogledov in všečkov. Posajena semena županove nove marketinške poteze, so očitno vzklila.
Velenje skozi fensi oči lahko spremljate na:
https://www.tiktok.com/@mestna.obcina.velenje
Foto: Tiktok – Župan MO Velenje Peter Dermol