Search

Načrt obveščanja uporabnikov pitne vode v Šaleški dolini v letu 2020

Komunalno podjetje Velenje je objavilo načrt obveščanja uporabnikov pitne vode v Šaleški dolini v letu 2020. Ob tem pa zapisali: "Skladno z določbami ...

Komunalno podjetje Velenje je objavilo načrt obveščanja uporabnikov pitne vode v Šaleški dolini v letu 2020. Ob tem pa zapisali: "Skladno z določbami Pravilnika o pitni vodi (Ur. l. RS, št.19/04, 35/04, 26/06, 92/06, 25/09, 74/15, 51/17 in z vsebino Strokovnih navodil Nacionalnega inštituta za javno zdravje, vas seznanjamo z načini in časovnimi roki obveščanja o kakovosti pitne vode. V tabeli na spodnji povezavi so prikazani načini obveščanja za primere odstopanj, omejitev ali prepovedi uporabe pitne vode, neskladnosti v hišnem omrežju, izvajanja korektivnih ukrepov ter poročanja o kakovosti pitne vode in dostopanja do informacij o pitni vodi."

Načini obveščanja in podajanja informacij o kakovosti pitne vode v Šaleški dolini v letu 2020

O omejitvah, prepovedih pitja pitne vode, o ukrepih in odstopanjih ter o večjih okvarah in sanacijah bomo poročali tudi na www.velenjcan.si.


Komunalno podjetje sporoča tudi naslednje:

Pomembno je vedeti, kako se odzvati, kadar voda ni pitna

Zdravstveno ustrezna pitna voda je ključnega pomena za zdravje vsake skupnosti. Zato je pomembno, da smo pripravljeni tudi na morebitne izredne razmere in ustrezno seznanjeni, na kakšen način bomo v teh primerih obveščeni in kako se odzvati v primeru, ko voda ni pitna. V ta namen imamo v Komunalnem podjetju Velenje vsako leto izdelan in na spletnih straneh objavljen načrt obveščanja uporabnikov v primeru izvajanja ukrepov, omejitev ali prepovedi uporabe pitne vode, v primeru neskladnosti vzorcev pitne vode v hišnih omrežjih in v primeru odpravljanja večjih okvar in sanacij vodovodnega omrežja.

Kaj zajema načrt obveščanja uporabnikov pitne vode?

Načrt obveščanja uporabnikov pitne vode v Šaleški dolini zajema nabor sredstev javnega obveščanja, ki bi jih v podjetju uporabili za obveščanje uporabnikov v primeru, ko voda zaradi različnih razlogov ne bi bila primerna za uporabo. Namreč naravne nesreče (poplave, potresi, žled, nevihte, suša …), rutinske napake (okvare na cevovodih, napake v delovanju črpalk ali opreme, izpadi električne energije …) in druge nepredvidljive nesreče (razlitje nevarnih snovi v prometnih nesrečah ipd.) lahko neposredno vplivajo na kvaliteto pitne vode. Če bi bile težave neobvladljive in bi pitje vode predstavljalo tveganje za uporabnike, bi v podjetju takoj izvedli obveščanje uporabnikov s pomočjo sredstev javnega obveščanja, ki so navedena v načrtu obveščanja. Uporabniki bi bili obveščeni o potrebnih ukrepih, kot so prepoved pitja vode iz javnega vodovoda, prekuhavanje vode, možnostih nadomestne oskrbe, priporočilo pitja embalirane vode, prepoved pitja vode iz pipe za rizične skupine ipd. Javne ustanove, kot so vrtci, šole, zdravstvene ustanove, domovi za ostarele in živilski obrati, bi obvestili tudi osebno.

Načrt obveščanja uporabnikov vključuje tudi ustaljene postopke obveščanja s pomočjo sredstev javnega obveščanja v primeru večjih okvar in sanacij vodovodnega omrežja.

Komu oziroma kam sporočiti, če so težave s pitno vodo?

V primeru, da imate pomisleke glede kakovosti pitne vode ali težave zaradi nezadostne oskrbe, lahko to sporočite 24-urni dežurni službi Komunalnega podjetja Velenje na telefonski številki 03 898 94 20 (hladna pitna voda), 03 896 12 56 (topla sanitarna voda) ali pokličete na brezplačno številko 080 80 34.

Kje uporabniki dobijo informacije o kvaliteti pitne vode?

Informacije o kakovosti pitne vode so objavljene na spletni strani Komunalnega podjetja Velenje www.kp-velenje.si. Vprašanja o kakovosti pitne vode nam lahko pošljete na elektronski naslov kpv@kp-velenje.si. Vsi rezultati analiz pitne vode so dostopni na vpogled v službi za tehnologije in nadzor, ki ima svoje prostore v objektu centralne čistilne naprave Šaleške doline na Primorski cesti 8a v Šoštanju.

Več novic

Gospodarstvo

Velenjski župan pozdravlja sprejetje zakona o prestrukturiranju regije

Velenjski župan Peter Dermol včerajšnje sprejetje zakona o prestrukturiranju Savinjsko-šaleške regije (Saša) pozdravlja kot prelomnico za regijo. Zakon predstavlja temelj za prestrukturiranje v skladu z načeli pravičnega prehoda in odpira...
Družba

V Čarobnem decembru bo zaživela tudi Praznična ploščad

Letos bo zaradi prenove Cankarjeve v organizaciji Zavoda za turizem Šaleške doline praznično dogajanje zaživelo med Galerijo Velenje in Domom kulture Velenje – na Praznični ploščadi. Ves december bodo lokalni...
Družba

Na Titovem trgu znova diši po sveže pečenem kostanju

Titov trg od danes znova diši po sveže pečenem kostanju. Kostanj ni le priljubljen jesenski prigrizek, ampak tudi simbol druženja, topline in spominov...
Družba

Canon vs. Nikon: kateri sistem vam ponuja več kot fotografu začetniku?

Izbira prvega fotoaparata je za začetnika pogosto zahtevna, saj je treba upoštevati funkcije, ergonomijo in dolgoročne možnosti nadgradnje. Med najbolj priljubljenimi sistemi že vrsto let izstopata Canon in Nikon, ki...

OBVESTILA

Obvestila

V Šoštanju z delom pričela nova zobozdravnica

Zdravstveni dom Velenje obvešča, da je v Zdravstveni postaji Šoštanj, na enoti za odraslo zobozdravstvo, z delom pričela zobozdravnica Laura Pečnik, dr. dent. medicine....
Obvestila

V SB Celje omejili obiske na vseh oddelkih

V Splošni bolnišnici Celje so zaradi porasta števila primerov gripe z današnjim dnem omejili obiske hospitaliziranih pacientov na vseh oddelkih na eno zdravo osebo....
Obvestila

Obvestilo o prekinitvi dobave toplotne energije in sanitarne tople vode

Komunalno podjetje Velenje obvešča vse končne uporabnike, da bo na območju KS Stara vas, KS Šmartno, MČ Velenje Desni breg ter MČ Velenje Levi breg – zahod v nedeljo, 7....
Obvestila

Previdno: Na križišču Tomšičeve, Koroške in Ceste Simona Blatnika ne deluje semafor

Mestna občina Velenje obvešča, da na križišču Tomšičeve ceste, Koroške ceste in Ceste Simona Blatnika ne deluje semafor....

Zadnje osmrtnice

Bojan Čeh

Ivan Vuković

Zdenka Raščan