Search

Načrt obveščanja uporabnikov pitne vode v Šaleški dolini v letu 2020

Komunalno podjetje Velenje je objavilo načrt obveščanja uporabnikov pitne vode v Šaleški dolini v letu 2020. Ob tem pa zapisali: "Skladno z določbami ...

Komunalno podjetje Velenje je objavilo načrt obveščanja uporabnikov pitne vode v Šaleški dolini v letu 2020. Ob tem pa zapisali: "Skladno z določbami Pravilnika o pitni vodi (Ur. l. RS, št.19/04, 35/04, 26/06, 92/06, 25/09, 74/15, 51/17 in z vsebino Strokovnih navodil Nacionalnega inštituta za javno zdravje, vas seznanjamo z načini in časovnimi roki obveščanja o kakovosti pitne vode. V tabeli na spodnji povezavi so prikazani načini obveščanja za primere odstopanj, omejitev ali prepovedi uporabe pitne vode, neskladnosti v hišnem omrežju, izvajanja korektivnih ukrepov ter poročanja o kakovosti pitne vode in dostopanja do informacij o pitni vodi."

Načini obveščanja in podajanja informacij o kakovosti pitne vode v Šaleški dolini v letu 2020

O omejitvah, prepovedih pitja pitne vode, o ukrepih in odstopanjih ter o večjih okvarah in sanacijah bomo poročali tudi na www.velenjcan.si.


Komunalno podjetje sporoča tudi naslednje:

Pomembno je vedeti, kako se odzvati, kadar voda ni pitna

Zdravstveno ustrezna pitna voda je ključnega pomena za zdravje vsake skupnosti. Zato je pomembno, da smo pripravljeni tudi na morebitne izredne razmere in ustrezno seznanjeni, na kakšen način bomo v teh primerih obveščeni in kako se odzvati v primeru, ko voda ni pitna. V ta namen imamo v Komunalnem podjetju Velenje vsako leto izdelan in na spletnih straneh objavljen načrt obveščanja uporabnikov v primeru izvajanja ukrepov, omejitev ali prepovedi uporabe pitne vode, v primeru neskladnosti vzorcev pitne vode v hišnih omrežjih in v primeru odpravljanja večjih okvar in sanacij vodovodnega omrežja.

Kaj zajema načrt obveščanja uporabnikov pitne vode?

Načrt obveščanja uporabnikov pitne vode v Šaleški dolini zajema nabor sredstev javnega obveščanja, ki bi jih v podjetju uporabili za obveščanje uporabnikov v primeru, ko voda zaradi različnih razlogov ne bi bila primerna za uporabo. Namreč naravne nesreče (poplave, potresi, žled, nevihte, suša …), rutinske napake (okvare na cevovodih, napake v delovanju črpalk ali opreme, izpadi električne energije …) in druge nepredvidljive nesreče (razlitje nevarnih snovi v prometnih nesrečah ipd.) lahko neposredno vplivajo na kvaliteto pitne vode. Če bi bile težave neobvladljive in bi pitje vode predstavljalo tveganje za uporabnike, bi v podjetju takoj izvedli obveščanje uporabnikov s pomočjo sredstev javnega obveščanja, ki so navedena v načrtu obveščanja. Uporabniki bi bili obveščeni o potrebnih ukrepih, kot so prepoved pitja vode iz javnega vodovoda, prekuhavanje vode, možnostih nadomestne oskrbe, priporočilo pitja embalirane vode, prepoved pitja vode iz pipe za rizične skupine ipd. Javne ustanove, kot so vrtci, šole, zdravstvene ustanove, domovi za ostarele in živilski obrati, bi obvestili tudi osebno.

Načrt obveščanja uporabnikov vključuje tudi ustaljene postopke obveščanja s pomočjo sredstev javnega obveščanja v primeru večjih okvar in sanacij vodovodnega omrežja.

Komu oziroma kam sporočiti, če so težave s pitno vodo?

V primeru, da imate pomisleke glede kakovosti pitne vode ali težave zaradi nezadostne oskrbe, lahko to sporočite 24-urni dežurni službi Komunalnega podjetja Velenje na telefonski številki 03 898 94 20 (hladna pitna voda), 03 896 12 56 (topla sanitarna voda) ali pokličete na brezplačno številko 080 80 34.

Kje uporabniki dobijo informacije o kvaliteti pitne vode?

Informacije o kakovosti pitne vode so objavljene na spletni strani Komunalnega podjetja Velenje www.kp-velenje.si. Vprašanja o kakovosti pitne vode nam lahko pošljete na elektronski naslov kpv@kp-velenje.si. Vsi rezultati analiz pitne vode so dostopni na vpogled v službi za tehnologije in nadzor, ki ima svoje prostore v objektu centralne čistilne naprave Šaleške doline na Primorski cesti 8a v Šoštanju.

Več novic

Družba

Ob svetovnem dnevu pozivi k dobro razviti paliativni oskrbi

Paliativna oskrba je pomembna, ker izboljša kakovost življenja bolnikov z neozdravljivo boleznijo, zato mora biti dobro razvita in dostopna za vse, ob današnjem svetovnem dnevu paliativne in hospic oskrbe pozivajo...
Kronika

V Plešivcu izbruhnil požar

Okoli 16. ure je v Plešivcu prišlo do požara....
Družba

Mladoletnika, osumljenega posebno hude telesne poškodbe, včeraj privedli k preiskovalnemu sodniku

Mladoletnega fanta, osumljenega posebno hude telesne poškodbe, zaradi katere je umrl starejši moški, so v sredo, 8. oktobra 2025, privedli pred preiskovalnega sodnika....
Družba

VDC Saša prejel Certifikat kakovosti Eqalin

Varstveno delovni center SAŠA Velenje se je včeraj, 26. septembra, pridružil imetnikom certifikata kakovosti E-Qalin....

OBVESTILA

Obvestila

Obvestilo o moteni dobave pitne vode – Arnače, Laze, Silova

Komunalno podjetje Velenje obvešča uporabnike na območju naselij Arnače, Laze in Silova v mestni občini Velenje ter uporabnike dela naselja Andraž nad Polzelo v občini Polzela, da bo v sredo,...
Obvestila

Ponovno bo vzpostavljena popolna zapora ceste na območju odcepa Trbul

Izvajalec del na trasi hitre ceste 3. razvojne osi bo zaradi betoniranja ponovno izvedel začasno popolno zaporo ceste na območju odcepa Trbul v naseljih Selo pri Velenju in Zgornji Šalek....
Obvestila

Obvestilo o prekinitvi dobave toplotne energije na območju KS Gorica

Na območju Gorice bo v četrtek prišlo do prekinitve toplotne energije....
Obvestila

V ponedeljek bo na območju KS Gorica prekinjena dobava toplotne energije

Komunalno podjetje Velenje obvešča uporabnike, da bo na območju KS Gorica v ponedeljek, 6. 10., od 7.00 do 17.00 prekinjena dobava toplotne energije zaradi vzdrževalnih del na omrežju, ki jih...

Zadnje osmrtnice

Antonija Šolinc

Martin Godec

Vekoslava Pušnik