Gorenje ostaja uradni sponzor Evropske rokometne zveze EHF

Gorenje, ki je eden izmed vodilnih proizvajalcev izdelkov za dom v Evropi, s podaljšanjem sponzorske pogodbe z Evropsko rokometno zvezo (EHF) za dodatni dve leti ostaja partner moškega evropskega rokometa. Del evropske športne zgodbe je Gorenje postalo že leta 2017, ko so z EHF prvič podpisali sponzorsko pogodbo. Uradni sponzor EHF tako ostaja še naslednji dve sezoni – 2020/2021 in 2021/2022. Nova sezona EHF Lige prvakov se začenja že v sredo, 16. septembra, ko bodo v domači dvorani Zlatorog prvo od tekem odigrali tudi slovenski predstavniki, Rokometni klub Celje Pivovarna Laško.

Partnerstvo prinaša večji ugled in prepoznavnost blagovne znamke

Podaljšanje partnerstva bo prispevalo k izboljševanju ugleda in vsesplošne prepoznavnosti blagovne znamke Gorenje na izpostavljenih evropskih trgih, kjer bo z novo pogodbo zagotovljena tudi večja izpostavljenost kot do sedaj. Klasične pridobljene medijske pravice nameravajo v Gorenju obogatiti s 360-stopinjsko strateško zastavljeno sponzorsko aktivacijo, ki bo nadgrajevala dosedanje aktivnosti in razvijala #simplyfans skupnost rokometnih navdušencev po Evropi. Partnerstvo bo prav tako pripomoglo k utrjevanju sodelovanja s poslovnimi partnerji in h konkretnemu povečanju prodaje na izbranih trgih.

»Navdušeni smo nad podaljšanjem partnerstva z Evropsko rokometno zvezo. Rokomet je trenutno eden najhitreje rastočih športov in prinaša odlično vrednost sponzorskega vložka glede na pričakovane medijske dosege. Za nas je izjemnega pomena tudi, da je struktura ključnih evropskih rokometnih trgov skladna s strateškimi trgi blagovne znamke Gorenje, kot so Nemčija, Poljska, Madžarska, Danska, Hrvaška in Slovenija. Rokometnim privržencem želimo skozi konsistentno sponzorsko komunikacijo približati ne le našo blagovno znamko, ampak tudi naše izdelke ter jih zanje navdušiti. Verjamemo, da jim lahko v duhu naše vizije poenostavljanja življenja, Gorenjevi izdelki prihranijo veliko energije in časa, ki ga lahko izkoristijo za druge aktivnosti, tudi za spremljanje športa,« je zadovoljstvo ob podaljšanju sponzorske pogodbe izrazila Alenka Potočnik Anžič, direktorica marketinga pri Hisense Gorenje Europe.

S sodelovanjem so zadovoljni tudi pri Evropski rokometni zvezi. David Szlezak, direktor marketinga EHF je ob tem povedal, da se je Gorenje že v preteklih sezonah izkazalo kot odličen partner z močno in uspešno tradicijo športnih sponzorstev vrhunskega rokometa, zato so veseli, da partnerstvo podaljšujejo še za nadaljnji dve leti. »Sodelovanje z Gorenjem še bolj poudari status moške EHF Lige prvakov kot glavnega klubskega rokometnega tekmovanja v Evropi,« je ocenil.

Komentiraj