Vse omenjene aktivnosti in nove pridobitve so bile storjene z namenom zagotavljanja visoko kakovostnih in učinkovitih storitev za uporabnike. Med večjimi dosežki je bila uspešna nabava analizatorja za določanje prikrite krvavitve v blatu v Enoti za laboratorijsko medicino, kjer so hkrati prenovili tudi sistem čakalnih vrst.
Izjemen nakup predstavlja tudi nov aparat za magnetno stimulacijo za fizioterapijo in bioptron ter dva Holter monitorjev za splošne ambulante. Nujna medicinska pomoč je pridobila nov ultrazvočni in I-STAT aparat. Nadalje so v kardiološki ambulanti pridobili nov EKG aparat, na Medicini dela pa Schuhfried test za psihološke preglede.
Center za duševno zdravje otrok in patronažna služba sta bogatejša za novo vozilo. Patronažna služba pa leto 2023 zapušča obogatena z 10 prenosnimi tehtnicami za novorojenčke. Novosti so bile uvedene tudi v zobozdravstvenih ambulantah, vključno z nakupom dveh stomatoloških stolov. V bližnji prihodnosti načrtujejo pridobitev dveh kolposkopov na oddelku za ginekologijo. Posebno programsko opremo Florida probe bo pridobil oddelek paradontologije, ta novost bo olajšala diagnosticiranje parodontalnih bolezni.
Poleg nakupov, opravljenih za boljše in hitrejše pregledovanje pacientov, pa je bil izveden tudi niz prenov in pleskanj v različnih prostorih, vključno z razvojno ambulanto, dvema ambulantama za zobozdravstvo, telovadnico za potrebe fizioterapije, v prostorih Nujne medicinske pomoči ter v predavalnici Centra za krepitev zdravja.
″V iztekajočem se letu smo med drugim ozaveščali uporabnike o načinu uporabe klica na številko 112, prilagodili smo organizacijo dela pediatričnih in šolskih ambulant, aktivno iskali kader in razpisali tudi nekaj kadrovskih štipendij, izvedli raziskavo o zadovoljstvu pacientov s storitvami, uvedli nov učinkovitejši sistem čakalne vrste za preiskave v laboratoriju in zagnali prehod na nov sistem naročanja za uporabnike zdravstvenih storitev v predšolskem-šolskem dispanzerju ter v ambulantah splošne medicine v ZD Velenje preko portala IRIS″ pojasnjuje direktor ZD Velenje, asist. mag. Janez Kramar, ki dodaja, da: ″So bile vse aktivnosti, nove investicije in pridobitve aktivirane z namenom zagotavljanja kakovostnih in učinkovitih storitev za naše uporabnike.″
Rezultati ankete o zadovoljstvu pacientov, izvedene sredi leta, so pokazali visoko stopnjo zadovoljstva, saj je 93,7 % anketirancev ZD Velenje ocenilo kot dobro (4) ali odlično (5).
Podobno visoko oceno (4 ali 5) je prejelo tudi 93,1 % zdravstvene obravnave v ZD Velenje, pri čemer je 71,8 % anketiranih ocenilo obravnavo kot odlično (5). Anketiranci so izpostavili tudi pozitivne elemente zdravstvene obravnave, kot so vljuden in spoštljiv odnos zaposlenih, spoštovanje zasebnosti, čistost, urejenost in svetlost prostorov. Poleg tega bi večina anketirancev ZD Velenje priporočila kot izvajalca zdravstvenih storitev svojcem in drugim.
Kramar je izrazil pripravljenost za nadaljnje izboljšave. V novo leto odhajajo z novimi načrti za prihodnost, poudaril pa je tudi, da je timska obravnava in sodelovanje vseh zaposlenih ključno za dosego opisanih dosežkov. Hvaležen je za vsakega delavca, ki je del odlično uigrane ekipe ZD Velenje.
Vir: PR Zdravstvenega doma Velenje