Zavod za turizem je v sodelovanju s Hotelom Paka in ostalimi deležniki predstavljal destinacijo Šaleška dolina na sejmu Freizeitmesse v Celovcu, ki je potekal med 31. marcem in 2. aprilom.
Gre za enega najboljših spomladanskih sejmov v južni Avstriji, ki ga obišče okoli 47.000 obiskovalcev. Na sejmu se predstavlja 450 različnih razstavljavcev, kjer dobite namige za preživljanje prostega časa v raznolikih počitniških in izletniških destinacijah.
Promocija Šaleške doline je potekala v okviru »slovenske ulice« pod okriljem Slovenske turistične organizacije. Poseben poudarek so namenili promociji 5-zvezdičnih doživetjih, saj je Šaleška dolina edina destinacija v Sloveniji, ki ima v zbirki Slovenia Unique Experience kar tri doživetja: Velenje Underground, Skrivnosti potopljenih vasi in Polet v usnjarno Evrope.
Za potrebe sejemske promocije so posodobili in ponatisnili prodajni katalog in katalog 5-zvedičnih doživetij v nemškem jeziku. Šaleško dolino avstrijski turisti sicer poznajo kot zeleno in dostopno destinacijo, ki poleg term ponuja bogato zakladnico kulturne in naravne dediščine.
»V Šaleški dolini vsako leto beležimo več turistov iz Avstrije, kar pripisujemo tudi redni promociji na avstrijskem trgu,« so ob tem napisali pri ZTŠD.
Promocijo so izvedli v sodelovanju s Hotelom Paka, Hotelom Razgoršek, Muzejem premogovništva Slovenije in Muzejem Velenje.
Zavod za turizem Šaleške doline lahko spremljajte preko spletne strani www.visitsaleska.si in preko družbenih omrežij @VisitSaleska.