Kot institucija z mestnim marketingom spodbujajo razvoj in promocijo mestnega središča, da vanj privabijo nove investitorje, ponudnike ter seveda obiskovalce in turiste. Želijo oblikovati mesto, prijazno domačemu trgovcu, podjetniku in občankam, občanom. Izvedli so že prve pogovore s ponudniki (trgovci, gostinci, frizerji itd.), z željo po povezovanju in nudenju strokovne podpore, da bodo lahko enotno nastopili pri promociji dogodkov, ki jih v mestu pripravljajo:
“Prvi projekt mestnega marketinga je nov, inovativen Velenjski čarobni koledar, ki bo na voljo od 1. decembra dalje na naših družbenih omrežjih. Gre za 31 digitalnih vabil za vsak dan v mesecu decembru, s katerimi želimo spodbuditi naše sledilce in občane, da odkrijejo pestro dogajanje ter ponudbo mestnega središča. Poleg tega bo v prazničnem decembru 45 ponudnikov na svojih vratih imelo enotno oblikovane podobe s svojimi ponudbami. Na dan, ko bo predstavljena njihova ponudba, pa bodo svojim strankam ponudili sladke medenjake v obliki srca, ki simbolizira projekt Čarobni december.
Prvega decembra bomo na družbenih omrežjih prvič izpostavili nekatere aktivnosti in dogodke, ki se bodo odvijali v Velenju, in sicer pod sloganom Velenje VABI. Najprej bomo poudarjali dogajanje ob koncu tedna, kasneje pa tudi dogajanje med tednom. Preko povezave si bo mogoče ogledati tudi vse dogodke v Velenju, ki so na enem mestu zbrani v Koledarčku prireditev,” so zapisali iz Mestne občine Velenje.
Velenje VABI, da z nami odkrivate čarobnosti našega mesta vsak dan. Še posebej vabljeni v mesecu decembru!
VIR: Mestna občina Velenje