Search

Kako uporabiti poslovna darila za rast vašega podjetja?

Poslovna darila niso le gesta vljudnosti, temveč lahko predstavljajo tudi močno orodje za krepitev odnosov s strankami, izboljšanje zadovoljstva zaposlenih in splošno promocijo blagovne znamke.
FOTO: Magma

Pravilno izbrana poslovna darila imajo lahko močan vpliv na vaše marketinške in prodajne cilje, hkrati pa lahko pripomorejo k vzpostavitvi in ohranjanju odnosov s strankami, poslovnimi partnerji in zaposlenimi. Če so pravilno izbrana pa imajo številne prednosti.

1. Podpora marketinškim in prodajnim ciljem

Poslovna darila lahko učinkovito podprejo vaše marketinške in prodajne cilje. Na primer, darila z vašim logotipom ali imenom blagovne znamke lahko povečajo prepoznavnost podjetja in omogočijo vašemu podjetju, da izstopa med konkurenco.

Če izberete darila, ki so povezana z vašim poslom, lahko celo pospešite prodajo, saj bodo stranke bolj naklonjene sodelovanju s podjetjem, ki se izkaže s pozornostjo.

2. Izboljšanje odnosov s strankami

Prilagojena poslovna darila so odličen način, da izrazite svojo zahvalo in skrb za svoje stranke, poslovne partnerje in zaposlene. Če darilo izberete premišljeno glede na interese in potrebe prejemnika, lahko okrepite vaš odnos in povečate zvestobo.

Prilagojeno darilo, ki kaže na to, da ste se res potrudili, bo strankam in poslovnim partnerjem dalo občutek, da cenite sodelovanje z njimi.

3. Povečanje prepoznavnosti blagovne znamke

Poslovna darila lahko pripomorejo k povečanju prepoznavnosti vaše blagovne znamke. Pametno izbrana darila, ki so praktična in uporabna v vsakdanjem življenju prejemnika, lahko poskrbijo, da se vaša blagovna znamka redno pojavlja v njihovem okolju.

Če so stranke zadovoljne s prejetim darilom, se povečuje njihovo zaupanje v vašo blagovno znamko. To lahko poveča prepoznavnost vašega podjetja in spodbudi ponovne nakupe.

Kot primer lahko navedemo podjetje, ki je ob lansiranju novega izdelka svojim strankam poslalo inovativno darilo v obliki interaktivnega spletnega vodiča, ki je strankam pomagal bolje razumeti uporabnost izdelka. Ta gesta ni le okrepila odnosov s strankami, temveč je tudi povečala prodajo novega izdelka.

4. Inovativnost in izstopanje

Pri izbiri poslovnih daril je ključnega pomena, da izstopate iz množice in pritegnete pozornost prejemnikov. Inovativna darila ali tista, ki imajo visoko dodano vrednost, lahko poskrbijo, da si bodo vaše podjetje zapomnili.

Če so darila kakovostna in uporabna, jih bodo stranke uporabljale dlje časa. To povečuje prepoznavnost in ustvarja nove poslovne priložnosti.

V nadaljevanju podajamo nekaj nasvetov in idej, kako lahko poslovna darila uporabite za rast vašega podjetja.

1. Izkoristite sejme in dogodke za mreženje in pridobivanje novih strank

Sejmi in poslovni dogodki so odlična priložnost za predstavitev podjetja in iskanje novih strank. Če želite izstopati in hkrati poskrbeti, da si vas bodo obiskovalci zapomnili, uporabite poslovna darila, kot so kemični svinčniki, promocijske vrečke, obeski, ovratni trakovi, antistresne žoge in drugi promocijski izdelki z vašim logotipom.

2. Z nagradno igro do novih kontaktov

Nagradne igre so odličen način za pridobivanje novih sledilcev na družbenih omrežjih in s tem pridobivanje kontaktov potencialnih kupcev. Za nagrado lahko ponudite različne promocijske izdelke, kot so obeski, USB ključki, dežniki in stekleničke.

3. Donacije

Podprite društva in humanitarne organizacije, tako da jim donirate poslovna darila in promocijski material z vašim logotipom.

4. Darila v zahvalo

Uporabite poslovna darila kot gesto zahvale do vaših strank, kar lahko pripomore k njihovi zvestobi in dojemanju vaše blagovne znamke. Lahko pa izkoristite priložnost in podarite izvirno darilo kot del marketinške akcije.

Ob koncu leta lahko svojim najbolj zvestim strankam podarite personalizirane koledarje z njihovimi imeni in podatki podjetja. Ta pristop bo okrepil odnose s strankami in jih spodbudil k ponovnemu sodelovanju v prihodnosti.

5. Naj se zaposleni počutijo cenjeni

Poskrbite, da bodo zaposleni čutili pripadnost ekipi in jim pripravite paket daril s promocijskimi izdelki, ki jih bodo lahko koristili tudi izven podjetja. V poletnem času jim lahko podarite brisače za na plažo in bidon oziroma flaška za vodo z vašim logotipom. Tako bodo širili prepoznavnost vaše blagovne znamke tudi, ko bodo sicer z mislimi stran od službe.

6. Drobna pozornost za vsako stranko

K vsakemu naročilu dodajte manjše poslovno darilo, kot znak pozornosti. Kupci si bodo vašo gesto zapomnili in vas še z večjim veseljem priporočili prijateljem.

Če imate na primer spletno trgovino s kozmetičnimi izdelki, lahko stranki podarite manjšo kremo ali parfumček, to bo okrepilo zvestobo in ustvarilo pozitivno izkušnjo.

7. Izkoristite dogodke

Ko se v vaši bližini odvija športni ali kulturni dogodek izkoristite priložnost in med obiskovalce razdelite promocijska darila. Na kulturnem dogodku bi lahko delili kemične svinčnike z vašim logotipom, na športnem dogodku pa bidone za vodo in dežnike

Ne glede na priložnost, da izkoristite poslovna darila za vašo promocijo, je pomembno, da darilo izberete pravilno. Res, da so ljudje vedno veseli manjše pozornosti in daril, a zagotovo ne bo enakega učinka, če ne dosežejo pravih ljudi. Na športnem dogodku verjetno ne boste delili svinčnikov, šolarjem pa ne kozarce za vino.

Darila morajo biti izbrana premišljeno. Spodaj navajamo nekaj nasvetov pri izbiri poslovnih daril:

  • razmislite o interesih in potrebah prejemnika,
  • izberite praktična in uporabna darila,
  • personalizirajte darila po meri prejemnika,
  • bodite inovativni in izstopajte iz množice.

Poslovna darila so lahko izjemno učinkovito orodje za rast in krepitev vašega podjetja. Pravilno izbrana darila lahko podprejo marketinške in prodajne cilje, krepijo odnose s strankami, poslovnimi partnerji in zaposlenimi ter povečajo prepoznavnost blagovne znamke. Pomembno pa je, da pri izbiri daril sledite ciljem in vrednotam vašega podjetja ter se osredotočite na kakovost, personalizacijo in inovativnost.

Dodaj odgovor

Več novic

Družba

Raziskava NIJZ za lani pokazala naraščanje debelosti pri odraslih

Po raziskavi NIJZ Z zdravjem povezan vedenjski slog za leto 2024 debelost med odraslimi prebivalci Slovenije narašča, najizraziteje sicer pri moških. Delež oseb z nezdravimi prehranskimi navadami je najvišji med...
Družba

Wunder Beach Bar v jesensko-zimski preobleki

Jesen je v Wunder Beach Bar prinesla tople odtenke, novo posebno ponudbo in prenovljen ambient z ogrevano teraso, ki vabi k posedanju in druženju tudi v hladnejših dneh....
Obvestila

Obvestilo o moteni dobavi pitne vode – Podkraj pri Velenju in Andraž nad Polzelo

Komunalno podjetje Velenje obvešča uporabnike naselja Andraž nad Polzelo v Občini Polzela ter uporabnike naselja Podkraj pri Velenju v Mestni občini Velenje, da bo v torek, 4. novembra, med 8....
Šport

Rudar v sredo v boj za pokalni četrtfinale

Sredi novembra so se začeli obračuni osmine finala Pokala Pivovarna Union. Četrtfinale so si že zagotovili nogometaši Aluminija, Dekanov, Fužinarja in Brinja. V boj za četrtfinalno vstopnico se to sredo...

OBVESTILA

Obvestila

Obiski na kardiološkem oddelku v SB Celje znova dovoljeni, a omejeni

Preklican je ukrep prepovedi obiska hospitaliziranih pacientov na Kardiološkem oddelku Splošne bolnišnice Celje....
Obvestila

Na celotnem območju Velenja in Šoštanja motena dobava toplotne energije

Komunalno podjetje Velenje obvešča vse končne uporabnike, da bo na celotnem območju Mestne občine Velenje in Občine Šoštanj danes, 2. decembra, do predvidoma 14.00 motena dobava toplotne energije zaradi zaustavitve...
Obvestila

Obvestilo o prekinitvi dobave toplotne energije – Kosovelova ulica

Komunalno podjetje Velenje obvešča uporabnike, da bo na območju Kosovelove 2a–d in 4a–c v Velenju, v sredo, 3. decembra, od 11.00 do 17.00 prekinjena dobava toplotne energije zaradi vzdrževalnih del...
Obvestila

Obvestilo o moteni dobavi pitne vode na območju Podkraja pri Velenju

Komunalno podjetje Velenje obvešča uporabnike v naselju Podkraj pri Velenju, da bo v delu naselja, označenem na sliki spodaj, v torek in v sredo, 2. in 3. decembra, med 8....

Zadnje osmrtnice

Hubert Bert Mravljak

Janez Zidar

Franc Videnšek