V naslednjih letih namerava mestna občina Velenje vložiti najmanj 2 milijona evrov v vzpostavitev digitalne platforme in razvoj mestne kartice. S tem ciljajo na izboljšanje uporabniških in upravljavskih izkušenj, pa tudi na povezovanje in dostopnost obstoječih sistemov.
Župan Dermol je poudaril, da kljub poudarku na digitalizaciji, turizem v Velenju ostaja tesno povezan z ljudmi – z gostoljubnostjo in srčnostjo, po kateri je mesto že tradicionalno znano. V svojem nagovoru se je zahvalil zaposlenim v turističnem sektorju in vsem ponudnikom, ki prispevajo k bogatitvi turistične ponudbe.
V središču aktualne strateške usmeritve turizma v Šaleški dolini je vizija zelene butičnosti. Ta pristop stremi k nižjemu ogljičnemu odtisu in hkrati povečuje vrednost, ki jo turizem prinaša lokalni skupnosti in obiskovalcem. Eden ključnih ciljev je, da Šaleška dolina postane najbolj družinam prijazna destinacija v Sloveniji, kar bi še dodatno utrdilo položaj Velenja in okolice kot privlačne turistične točke.
Vir: Mestna občina Velenje