Gorenje se s platformo Connect Life predstavlja na razstavi dosežkov slovenske industrije pametnih stavb in doma ter gozdno-lesne verige Future Living. Razstavo o prihodnosti bivanja skupaj s partnerji pripravlja Gospodarska zbornica Slovenije in bo v Domu gospodarstva v Ljubljani na ogled do 11. aprila. Organizirana bo kot razstavni salon rešitev in izdelkov s poudarkom na inovativnih dosežkih in novih rešitvah Slovenije.
Razstava Prihodnost bivanja/Future Living je namenjena predstavitvi ponudbe, izdelkov, storitev in razvojnih dosežkov slovenske industrije in tudi znanosti na področju pametnih stavb in gozdno-lesne verige. Organizirana bo kot razstavni salon rešitev in izdelkov, inovativnih dosežkov in novih rešitev za bivanje ter obogatena z vsebinami navidezne in virtualne resničnosti. GZS razstavo pripravlja skupaj s Strateško razvojno-inovacijskim partnerstvom Pametne stavbe in dom z lesno verigo (SRIP PSiDL) v katerem je Gorenje eden najaktivnejših članov.
"V času, ko postajamo vse bolj mobilna, inteligentna in povezana družba, si tudi v Gorenju prizadevamo razvijati rešitve, ki našim uporabnikom poenostavljajo življenje. Na razstavi se predstavljamo s povezljivo platformo Connect Life, ki omogoča povezovanje naprav, ljudi in storitev in smo jo januarja letos predstavili tudi na sejmu CES v Las Vegasu," so zapisali.
Kot pove Vladimir Nardin, vodja digitalnega marketinga v Skupini Gorenje, tudi potrošniki hitro privzemajo uporabniške izkušnje ki jih razvijajo digitalni giganti v svetu povezanih ljudi, naprav, storitev in blagovnih znamk. »ConectLife je nadaljevanje tega pristopa v naši industriji in uresničevanje pričakovanj naših digitalnih potrošnikov. Povezljivost bo v nekaj letih standardna lastnost vseh gospodinjskih aparatov, ki bo omogočila, da bodo aparati znali poskrbeti zase (naročiti pomivalno sredstvo ali sporočiti servisno napako), znali bodo komunicirati z drugimi aparati (pralni stroj bo poslal sušilnemu stroju optimalne parametre za sušenje) in znali bodo komunicirati s potrošniki na naraven način preko pogovornih vmesnikov.«
ConnectLife združuje znanja Gorenja in Hisensa
Kot poudarja Nardin, je platforma ConnectLife del vsekanalne (omnichannel) poslovne strategije, ki jo v Skupinah Gorenje in Hisense razvijajo v z novimi digitalnimi storitvami. »Zahteve uporabnikov so vodilo za marketinške aktivnosti, razvoj in prodajo. Z lansiranjem prve verzije ConnectLife za premijsko blagovno znamko Atag na Nizozemskem bomo tako že v prvi polovici letošnjega leta našim potrošnikom omogočili poenostavljeno življenje z odličnimi pametnimi aparati.«