Skupina Gorenje je v prvem polletju od prodaje ustvarila 623,9 milijona evrov prihodkov, kar je za 7,3 odstotka več kot v enakem obdobju lansko leto. Prav tako so za 12 odstotkov povečali primerljivi dobiček iz poslovanja pred amortizacijo, ki znaša 40,6 milijona evrov. V primerjavi z lanskim prvim polletjem je Skupina Gorenje več kot podvojila polletni čisti dobiček, ki znaša dobrih 4,4 milijona evrov.
"Dobro smo obvladovali tudi stroške materiala in surovin ter logistike, čeprav so se materiali zaradi gibanja na trgih v drugem četrtletju 2017 začeli dražiti. Največje rasti prodaje smo dosegli na trgih zunaj Evrope (skoraj 30-odstotna rast), v Zahodni Evropi na trgih Beneluksa ter na trgih Vzhodne Evrope. V prvem polletju 2017 smo povečali prodajo predvsem v Severni Ameriki, Avstraliji, na Bližnjem in Daljnem vzhodu, Kavkazu ter v Aziji, s čimer znižujemo odvisnost od evropskih trgov ter izboljšujemo prodajno strukturo tudi s povečevanjem deleža premijskih aparatov in blagovnih znamk," so sporočili na spletni strani Skupine Gorenje.
V prvi polovici leta so krepili tudi prodajo premijskih izdelkov blagovnih znamk Asko in Atag ter aparatov znamk Pelgrim in Etna. Prihodke od prodaje pri premijskih in inovativnih aparatih so povečali za dobrih 11 odstotkov. Delež inovativnih aparatov se je v strukturi prihodkov od prodaje s tem povečal na 21, 6 odstotka, premijski aparati pa predstavljajo že skoraj 30 odstotkov. Tudi pri blagovni znamki Gorenje so zabeležili rast prodaje, saj so za več kot petino povečali prihodke od prodaje pomivalnih aparatov ter za približno 28 odstotkov prodajo malih gospodinjskih aparatov.
"V skladu s strateškim ciljem smo v razvoj izdelkov vložili 3 odstotke prihodkov od prodaje dejavnosti Gospodinjski aparati in 2,5 odstotka prihodkov od prodaje Skupine. Investicijska vlaganja so v prvem polletju 2017 znašala 30,7 milijona evrov, največji del je bil namenjen za razvoj novih izdelkov. Med ključnimi razvojnimi novostmi prvega polletja 2017 so novi vgradni hladilno-zamrzovalni aparati za blagovni znamki Gorenje in Pelgrim, novi samostojni štedilniki za blagovno znamko Gorenje, hladilnik Gorenje Retro Special Edition, zasnovan v sodelovanju s Volkswagnom ter prenovljena dizajnska linija aparatov Gorenje Ora Ito 2," so v skupini pojasnili načrte o nadaljnjih investicijah in razvoju novih izdelkov.
V prvem polletju so povečali tudi število zaposlenih, katerih je bilo letos okrog 11.021, kar je 384 več kot v enakem obdobju lani.
Preberite tudi:
Pozojev plavalni maraton
Mestna občina Velenje je v prvi polovici leta poslovala pozitivno
Knapi v Gorico po zmago in tisoči zadetek v državnem prvenstvu