Hisense na sejmu CES 2023 kot najhitreje rastoča blagovna znamka na področju televizij velikih zaslonov naznanil partnerstvo z Leico. Za novo 110-palčno ULED X 8K televizijo so prejeli nagrado za najboljšo inovacijo.
Na največjem sejmu zabavne elektronike CES 2023, ki poteka te dni v Las Vegasu v ZDA, je podjetje Hisense predstavilo naslednjo stopnjo v razvoju televizorjev: ULED X. Od predstavitve prvega televizorja ULED pred desetimi leti je Hisense nenehno posodabljal svoje tehnologije ULED. Za novo 110-palčno ULED X 8K televizijo so na CES 2023 prejeli nagrado za najboljšo inovacijo (Innovation Award), s partnerstvom z Leico pa bodo dvignili industrijo laserske televizije na novo raven.
»Prizadevali smo si, da bi bil ULED X drugačen od katere koli druge LCD TV izkušnje, in smo ponosni na naš dosežek,« je dejal Stephen Yao, podpredsednik Hisense ZDA.
David Gold, predsednik Hisense ZDA, poudarja visoko raven obsega, učinkovitosti in prilagodljivosti, zaradi katerih Hisense izstopa v panogi. »Hisense TV je leta 2022 dosegel rekordno uspešnost in se uvrstil na 2. mesto v svetovnem merilu po prodaji televizorjev. Ta dosežek jasno dokazuje predanost podjetja visokokakovostnim izdelkom in njegovo odpornost v zahtevnih okoliščinah.«
ULED X združuje impresivno linijo televizijskih tehnologij, neverjetno procesorsko moč in natančnejši nadzor nad sliko prek aktivnega inteligentnega nadzora osvetlitve ozadja, s čimer potisne zmogljivost zaslona do skrajnih meja. ULED X dosega trikrat večji okoljski kontrast kot običajni OLED TV in dvakrat večji dinamični razpon kot OLED TV. Poleg tega lahko ULED X zagotovi svetlejšo sliko, globlji kontrast, širši vidni kot in izjemno nizka razmerja odboja.
Novo partnerstvo z Leico
Vrhunska optična tehnologija Leica omogoča laserskim televizorjem Hisense zagotavljanje ostrejših in podrobnejših slik, kar lahko postavi trdne temelje za nadaljnji razvoj domačega kina in laserskih televizorjev s kratkim fokusom.
Ena od vrhunskih novosti na CES 2023 je laserski televizor Leica Cine 1, ki s svojim inovativnim laserjem s trojnim RGB, ki ga poganja Hisensova laserska TV tehnologija, uporablja projekcijske leče Leica in tehnologijo Leica Image Optimization (LIOTM) za optimizacijo kakovosti slike in zagotavljanje vrhunske kinematografske izkušnje gledanja. V naslednjih letih pa naj bi Hisense in Leica razvila nadaljnje tehnologije, usmerjene v naslednjo raven vrhunske kakovosti slike, s čimer bo globalna industrija laserskih televizorjev postala bolj dinamična.
Televizorji Hisense dosegli nov svetovni mejnik
Televizorji Hisense so že na prvem mestu na Kitajskem, vendar je leta 2022 Hisense dosegel nov svetovni mejnik. Po statističnih podatkih Omdie in AVC Revo se je Hisense povzpel na drugo mesto na svetu po prodaji televizorjev.
Hisense prodaja izdelke svojih blagovnih znamk v več kot 160 državah in regijah v Evropi, Ameriki, Bližnjem vzhodu, Aziji, Afriki in Avstraliji. Skupina ima 66 podjetij in predstavništev zunaj Kitajske, 31 proizvodnih parkov, 23 centrov za raziskave in razvoj ter skoraj 100.000 zaposlenih po vsem svetu.
Hisense je najhitreje rastoča blagovna znamka na področju velikih zaslonov
V kategoriji 65- in več palčnih zaslonov je Hisense prehitel rast industrije za trikrat, saj je v zadnjih 3 letih zrasel za 158%, medtem ko je industrija rasla za 59 %. V kategoriji 75 palcev je naša stopnja rasti v zadnjih 3 letih več kot 500%. Kar zadeva kakovost, je bil Hisense najhitreje rastoč v premijskem segmentu televizorjev nad 1000 dolarjev.