Na glavnem dvopasovnem krožišču pod skakalnico v Velenju, so na izvozu v smeri Celja, v namen pravilnega razvrščanja v krožnem prometu, ponovno postavili montažne vodilne robnike z markerji.
Lani sredi aprila so vodilne robnike z markerji postavili prvič, a so jih odstranili po nekaj mesecih montaže, ko so bili markerji že popolnoma potolčeni (foto, spodaj). V začetku montaže robnikov je bilo v krožnem prometu možno opaziti nekaj zmede in nesporazumov. Največ težav pa so vodilni robniki na izvozu povzročali tovornim vozilom.
Foto: Vodilni robniki po dobrih dveh mesecih montaže (julij 2018)
Zakaj postavitev robnikov?
Večkrat so udeleženci prometa iz te smeri med razvrščanjem v krožišče prevozili polno črto, da bi se po zunanjem pasu razvrstili v smer Dravograda. Res je tudi, da je cesta iz smeri Polzele malce nejasna; pri vključku v krožišče je dovolj široka za dva avtomobila, ki bi se lahko v enakem času pravilno razvrstila (ni pa nikakor označena v ta namen), torej desni na zunanji pas proti Celju, levi pa na notranji pas, ki mu omogoča izhod v vse ostale smeri. Ponavadi je prav zaradi tega prihajalo do nesporazumov.
Dvopasovna krožišča, ki jih v Sloveniji ni veliko, so za mnoge še vedno uganka in si pravila izmišljajo kar sami. Glede na zmedo in količino prometa, ki se v času prihoda ali odhoda iz službe v Velenju tam odvija, bi vsekakor z namenom preventivne preprečitve prometnih nesreč, bilo potrebno vsaj več informiranja oz. osveščanja širše javnosti o tamkanjšnjem vključevanju in razvrščanju.