FOTO: Destinacija Velenje ima novo blagovno znamko

Veternica se poslavlja, namesto nje je destinacija Velenje dobila svež in moderen znak V. 

V ponedeljek, 11. februarja, je v Vili Bianci potekala predstavitev nove destinacijske znamke Velenje. Novost je predstavil direktor Zavoda za turizem Šaleške doline Franci Lenart skupaj z Janjo Berložnik Šuler direktorico Lanara Consulting, d. o. o., ki je izvajalec projekta in Ivorjem Bogunićem art direktorjem podjetja YOUTREE, d. o. o., ki je sodelovalo pri kreiranju nove podobe znamke.

Zakaj nova destinacijska znamka

Razvoj nove destinacijske znamke je razvojna prioriteta Strategije razvoja in trženja turizma v Mestni občini Velenje 2017–2021.

Zadnja leta Velenje svoje aktivnosti intenzivno usmerja v razvoj turizma. Skupaj s Topolšico so pridobili status vodilne destinacije v Termalni Panonski Sloveniji. Nova destinacijska znamka Velenje je tako odgovor na spremenjene trende v turistični panogi in prizadevanja destinacije za vse večjo prepoznavnost na turističnem zemljevidu Slovenije. 

Kaj vse stoji za novo znamko

Identiteta nove znamke Velenje je splet elementov, lastnosti in vrednot, zaradi katerih je Velenje kot turistična destinacija edinstvena. Pri oblikovanju nove podobe so snovalci upoštevali lastnosti Velenja, kot npr. dejstvo, da je Velenje najmlajše slovensko mesto, ki je zrastlo praktično čez noč z udarniškim delom za potrebe rudarjev, ki so delali v Premogovniku Velenje. Velenje ima moderno arhitekturo in je edinstveno zaradi jezer, ki se nahajajo v neposredni bližini mesta. 

Skozi sam logotip se tako odražajo trije pomembni parametri, ki definirajo destinacijo Velenje: mestno jedro, jezero in rudnik.

(Fotografija iz priročnika)

Nov slogan, Velenje - Vir navdiha

V priročniku, ki podrobneje opisuje novo destinacijsko znamko Velenje, je med drugim zapisano: "Velenje je mladostno mesto ob jezeru, ki obljublja sproščeno druženje in aktivni oddih. V Velenju se znova povežeš s svojimi najdražjimi in najdeš nov vir navdiha." Vir navdiha se glasi tudi nov slogan, ki pa nudi več možnosti uporabe, kakor tudi destinacijska točka Velenje nudi marsikaj. Tako lahko slogan spremenimo v vir športa, vir kulture, vir zabave,..

Nova znamka pa je zgolj začetek

Destinacijska znamka Velenje bo Velenju pomagala, da ga bodo potencialni domači in tuji turisti prepoznali kot destinacijo, ki jo preprosto moraš obiskati. 

Odlična podoba pa ni vse. Zavod za turizem Šaleške doline in turistične ponudnike sedaj čaka pomembna naloga, saj je potrebno znak dobro etablirati in ga narediti prepoznavnega tako na slovenskem kot tudi v širšem okolju.

Mestna občina Velenje je za izdelavo nove destinacijske blagovne znamke iz proračuna namenila nekaj manj kot 13.000 evrov.

Podrobneje o znaku si lahko preberete v PRIROČNIKU.

Galerija Fotografij

Komentiraj