V ponedeljek, 11. februarja, pripravlja Zavod za turizem Šaleške doline ob 17. uri v Vili Bianci predstavitev nove destinacijske znamke Velenje. Razvoj nove destinacijske znamke je razvojna prioriteta Strategije razvoja in trženja turizma v Mestni občini Velenje 2017–2021.
Zadnja leta Velenje svoje aktivnosti intenzivno usmerja v razvoj turizma. Skupaj s Topolšico so pridobili status vodilne destinacije v Termalni Panonski Sloveniji. Turistična prepoznavnost mesta se krepi, predvsem zaradi Velenjske plaže in razvoja turizma ob Šaleških jezerih. Nova destinacijska znamka Velenje je odgovor na spremenjene trende v turistični panogi in prizadevanja destinacije za vse večjo prepoznavnost na turističnem zemljevidu Slovenije. Destinacijska znamka Velenje bo Velenju pomagala, da ga bodo potencialni domači in tuji turisti prepoznali kot destinacijo, ki jo preprosto moraš obiskati. Znamka navdušuje, motivira in privablja. Skozi zgodbo prikaže ciljnemu turistu, kaj ga na destinaciji čaka. Znamka vzbuja in gradi čustva. Vzpostavlja odnos. Bolj, kot ji to uspeva, bolj bo uspešna.
Novo oblika destinacijske znamke Velenje:
Kaj vse stoji za to podobo; Priročnik in vse oblike nove znamke si lahko ogledate s klikom na besedo TUKAJ.
"Mnenje o destinaciji si ustvarimo ob stiku z ljudmi v restavraciji, hotelu, trgovini, na ulici, ob premikanju po destinaciji, iskanju informacij, ogledu turističnih zanimivosti in preizkušanju lokalnih doživetij. V vsakem trenutku. Zato je pomembno, da vsi ponudniki, ki v lokalnem okolju delujejo na področju turizma znamko Velenja poznajo. Le skupaj bomo lahko navdušili obiskovalce ter jih spodbudili, da bodo v Velenje radi prihajali in se sem vedno znova vračali," so zapisali na MOV.
Novo tržno znamko sta v sodelovanju z delovno skupino za uresničevanje strategije turizma v MOV oblikovali podjetji Lanara Consulting, d. o. o. in YOUTREE, d. o. o