Hisense, vodilno podjetje na področju potrošniške elektronike in gospodinjskih aparatov, je postalo najnovejši globalni sponzor mednarodno priznanega francoskega nogometnega kluba Paris Saint-Germain. Z novo sklenjenim partnerstvom so še bolj poudarili svoje poslanstvo, da nogometnim navijačem po vsem svetu izboljšajo gledalske izkušnje. V sodelovanju z nogometnim klubom Paris Saint-Germain bodo tako strastnim navijačem po vsem svetu predstavljali širok spekter svojih izdelkov. Predstavljali jih bodo množici športnih navdušencev na pariškem stadionu Parc des Princes ter preko spletnega oddajanja in digitalnih kanalov ter družbenih medijev tudi ostalim navijačem širom sveta. Poleg tega bodo francoskemu nogometnemu klubu zagotovili širok nabor svojih inovativnih produktov, ki jim bodo olajšali delo na različnih lokacijah, med katerimi je tudi nov center za usposabljanje.
Partnerstvo pozdravlja tudi Franjo Bobinac, podpredsednik za globalni marketing, Hisense International. »Podjetja vse bolj spoznavajo moč športa pri grajenju svojih blagovnih znamk. Tako se tudi Hisense, ki s svojo blagovno znamko vstopa v domove potrošnikov, zelo dobro zaveda pomembne strateške vloge, ki jo ima šport pri grajenju in utrjevanju lastne blagovne znamke,« je ob tem povedal Franjo Bobinac.
S tem se strinja tudi Alenka Potočnik Anžič, ki poudarja marketinški potencial športnih sponzorstev: »Tudi v Gorenju smo aktivni na področju športnega sponzorstva. Kot ponosen sponzor Evropskega rokometnega prvenstva se zavedamo, da sponzorstvo podjetju prinaša ugled in spoštovanje ter vpliva na dvig zavesti o blagovni znamki na naših tržiščih.«
Sklenjeno partnerstvo temelji na zavezanosti podjetja Hisense športu, ki jo dosega preko številnih sponzorstev večjih športnih dogodkov po vsem svetu, med katerimi so svetovno prvenstvo v nogometu FIFA 2018, evropsko prvenstvo v nogometu UEFA EURO 2016, dirke Red Bull Formula 1 in Odprto prvenstvo Avstralije (Australia Open).
"Sponzorstvo tako poudarja prisotnost podjetja Hisense na svetovnem prizorišču. Hisense namreč svoje izdelke izvaža v preko 160 držav in regij. Paris Saint-Germain in Hisense sta med vodilnimi na področju inovacij v zadnjih letih. S ciljem pripeljati kakovostno zabavo v domove ljudi, pa sta blagovni znamki s sklenitvijo globalnega partnerstva zdaj združili svoje moči," so zapisali.