Ne čakajte, da vam spomin začne pešati ampak začnite že danes. S preprostimi triki in manjšimi spremembami v vsakdanjiku lahko naredite veliko za vaše možgane in spomin. 


1. Berite knjige o stvareh, ki so vas vedno zanimale pa niste imeli časa se posvetiti takšnim temam.

2. Menjajte trgovine v katerih nakupujete, da boste morali iskati živila in se orientirati vedno znova. 

3. Ko se peljete v službo poskusite ubrati tudi kakšno drugo pot.

4. Poleti v morju, pozimi pa v bazenu - PLAVAJTE. Aktivnost vpliva na vašo koordiacijo in kondicijo.

5. Sprehajajte se.

6. Poskusite kakšen nov recept in popestrite vaš jedilnik ter zaposlite um.

7. Igrajte se igre, ki zahtevajo strategijo.

8. Udeležite se tečajev in se učite novih veščin. Jezik, kvačkanje, kuhanje,..

9. Rešujte križanke, tekmujte v črkovanju, sestavljanju,.. Še bolj zabavno in koristno bo, če to počnete s prijatelji ali družinskimi člani.


Preberite tudi:
Nasveti za uravnavanje visokega krvnega tlaka
Sirotka za vitkejšo postavo in lepši videz
3-je razlogi za vključitev masažne terapije v vaš vadbeni program